FANDOM

Witam. Nazywam się John i opowiem wam moją historię...

Zaczyna się ona latem. Rok, miesiąc i dzień nie odgrywają w niej żadnego znaczenia... Ale przejdę do konkretów. Byłem normalnym chłopakiem, miałem wtedy bodajże czternaście lat i jak każdy w moim wieku, chodziłem do gimnazjum. Byłem średnim uczniem, to znaczy, że nie byłem najlepszy, ale też nie byłem najgorszy... Chyba jak większość, miałem przyjaciół... I to nie takich przyjaciół w sensie dawaj chipsa i kumpel, a prawdziwych, oddanych kompanów na całe życie. Przepraszam, zawsze miałem tendencję to mówienia nie na temat... Pewnego razu, gdy wracałem ze szkoły, zauważyłem, jak jakaś banda "gangsterów" z ulicy wszczyna bójkę z jakimś chłopakiem, który na oko miał mniej więcej tyle lat co ja... A jako, iż byłem poczciwym mordercą, nie wahając się, rzuciłem się do pomocy. Na początku chciałem rozwiązać sprawę dyplomatycznie, ale to nic nie wskórało. Paczka bandytów dalej chciała się bić... No cóż. Dałem im to, na co zasługiwali. Oh! Jaką to miałem radochę rozrywając ich skórę i wyrywając kończyny! Jak ja to kocham! A ten chłopaczek wszystko widział... Oj! on też nie uciekł przed Bogiem! Gdy zakończyłem przedstawienie, jacyś ludzie w niebieskich wdziankach próbowali mnie powstrzymać. Poddałem im się... W radiowozie dobyłem broni. Tak, to jest to na co czekałem... Kraksa! Samochód uderzył w drzewo... człowiek w niebieskim leżał na masce, a z niego wydobywała się upragniona czerwona posoka! Nektar Bogów! Radość wypełniała me serce, gdy odgryzałem kolejne kęsy mięsa. Po chwili przyjechało więcej policjantów - jak to zazwyczaj ich zwano. Próbowali mnie złapać. Błąd. Ale jako, iż było ich dużo, zadowoliłem się ucieczką do lasu... Widziałem ich miny, gdy oglądali rozszarpane ciało wybrańca... Kilka dni później przeczytałem jakąś gazetę, w której było napisane "Zepsuty atakuje!" Tak, mam piękny image.

Kto wie, kim będzie następny wybraniec... Oh! Już mam... Wiesz co... masz piękne włosy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki