FANDOM

NSFW!
Bluescreen-wallpaper www-txt2pic-com.png

Jacek siedział przed kompem i grał w GTA. Grało mu się przyjemnie, do czasu. Na ekranie pojawił się bluescreen głoszący ZAWIONŻ BUTY. Jacek wystraszony odskoczył od komputera. Pech chciał, że jego krzesło miało poluzowane śruby i uderzył się w łeb, nie stracił przytomności, wstał. Usłyszał straszny głos, który mówił to samo, co widniało na monitorze. Tak lał w gacie, że zaczął uciekać. Niestety potknął się o dywan i długopis wbił mu się w oko. Przeżył. Jacek wstał, wyciągnął z oka długopis i wytarł krew. Pobiegł w stronę postaci, którą zobaczył zdrowym okiem. Biegł ile sił w nogach, nagle znowu znalazł się w pokoju. "Co jest kurwa?!". Pomyślał, uderzył się w głowę i powiedział "No tak, zapomniałem się odwrócić". Odwrócił się i dobiegł do końca korytarza. Usiadł na podłodze i założył buty, które ochlapał krwią, nowe najacze. "Kurwa" - pomyślał. Zaczął je sznurować. Miał z tym problem od dziecka. Męczył się już z 30 minut, aż tam w kącie między szafą a lodówką, koło miotły, za sałatą - zauważył czarną postać z fajką. Była zjarana w trzy dupy, przewróciła miotłę. Jacek kątem zdrowego oka dojrzał, że jest to kobieta i nosi rozmiar chyba D. Miała czarną sukienkę i nie miała oczu. Zbliżała się do niego, co chwila zaciągając się. Potknęła się ale wstała, otrzepała się i zgasiła blanta. Otworzyła usta, z nici wydobył się ten głos co wcześniej. Mówił: Wodzu, gdzie Ty jesteś jak Cię nie ma?!
Jacek zdziwił się. "Jaki kurwa wodzu? Zostaw to zielsko! Nie wciągaj tego bo to narkołyki som!" i uderzył kobietę w twarz wybijając jej zęba, który poleciał w stronę komputera i rozbił monitor. "Nosz kurwa, tego już za wiele!" - krzyknął i zaczął okładać kobietę klawiaturą po łokciu. Wszystkie klawisze wyleciały z klawiatury, klawisz enter zastąpił jego oko. Kobieta miała w dupie to, że Jacek naparza ją klawiaturą po łokciu. Ale w końcu się wkurzyła i zajebała mu w nos z pięści, aż się oblizał. Jackowi pod kolanem zebrała się oliwka, która mu spłynęła z czoła. Ocierając ją złamał sobie nagdarstek i sprawna została mu tylko lewa ręką z sześcioma marchewkami zamiast palców. Podrapał się palcem wskazującym po członku i zauważył że coś jest nie tak. A mianowicie zamiast członka miał wielką pochwę aż po kolana. Chciał spróbować jak to jest więc włożył dwie marchewki do pochwy i zaczął się nimi masturbowac, jednak zaklinowały się. Był głodny więc włożył do pochwy pomidora, cebulę i kapustę po czym skonsumował sałatkę. Wszystko w jego pochwie się zmieniło i stworzyło się pure. Wydalił wszystko uchem i podał zjaranej babce. Ona wszystko zjadła i zarzygała mu najacze. Po czym Jacek tak jej wyjebał że straciła wszystkie zęby. Jacek poczuł ból w okolicy krocza, jego penis powrócił. Niestety, miał fiutkony (wszy cewki moczowej), które zjadły go od środka. Kobieta zaśmiała się i powiedziała: TRZEBA BYŁO ZAWIONZAĆ TE BUTY.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki