FANDOM

Siedziałem w pokoju telewizyjnym. Jeff i Slender chlali na dole bez umiaru , mój współlokator rozmawiał z szatanem , a ja ze złamaną nogą oglądałem odcinek trudnych spraw. Nagle na telewizorze pojawił się dariusz. Coś huknęło , i w moim domu pojawił się ubermudzin z czerwonymi oczyma.

- Łyżwiarz wie , że kotek odkopał prezent-zawołał-Łyżwiarz wie , że kotek odkopał prezent !

- Wat ? Nic nie możesz w porównaniu z DARIUSZEM (czyt. podniosłym głosem)

Dariusz wyszedł z telewizora , poraził ubermudzina błyskawicami ciemnej strony mocy , strzelił w niego adavą kedawrą z różdżki Gregorowicza i wypieprzył go przez okno maczugą HUlk-Saurona , połączoną z mocą 20-ego pierścienia.

- Teraz jesteś mi winien wszystko i umrzesz !!!!! Muahuahuahauahauhauahaauahauahauahaua

- Zaraz ! Uratowałeś mnie , żeby mnie zabić ?

Nie usłyszałem odpowiedzi , bo Jimmy Henrix wszedł , i powiedział :

- Miałeś mi zrobić kebab , gnoju.

Dariusz zamienił się w supermegahiperultraokurwa Dariusza i strzelił w Henrixa błyskawicami. Jeff the killer i Slender byli upici i nic nie usłyszeli. Chciałem wrzasnąć do współlokatora , ale supermegahiperultraokurwa Dariusz to zauważył i z impetem wystrzelił z armaty w moim kierunku. Odsunąłem się o jeden milimetr i Dariusz zamiast we mnie strzelił w sofę. Sofa , to przejście do mojego świata. "Przeniosę go do Inwazji !" -pomyślałem , wyjąłem komputer i zacząłem pisać...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki