FANDOM

Pracowałem w Srickelodeon... Pfu, Nickelodeon Studios. Ciągle przynosiłem szefowi kawę, i szorowałem mu buty bo się niby wypierdolił na wielką kałużę. Ale pomimo tego miałem dostęp do najnowszych odcinków Spongeboba, widziałem też scenarzystę na przerwie. Wciągał nosem jakiś biały proszek i wracał do pracy.

Odcinek wyemitowany pod nazwą "Imprezka z meduzami" miał się nazywać "Trójkącik z meduzami". Ale wiedzieliśmy że rodzice potrafią przypierdolić się do wszystkiego, dlatego zmieniliśmy nazwę.

Także nie zdziwiłem się gdy dostaliśmy kasetę VHS z napisem "Samobójstwo Ośmiornicy". Włożyłem to do magnetowidu i oglądaliśmy.

Intro było takie jak zwykle, po intrze pojawiła się plansza z napisem "No i po chuj to oglądasz? PS: Jest 17:00, czas na herbatkę :)". Dopiero po tej planszy pojawiła się nazwa odcinka "Samobójstwo Ośmiornicy", domyśliłem się że chodzi o Skalmara, tego nieudacznika który jest sąsiadem nadpobudliwej gąbki i rozgwiazdy z IQ krzesła.

Odcinek zaczął się od ujęcia przedstawiającego skalmara który gra na scenie przed publicznością. Jednak od tyłu, Skalmar miał czarne oczodoły a to wszystko było w niskiej jakości. Nie dziwię się, w końcu to było kurwa na VHS-ach a nie na DVD...

W pewnym momencie pojawiło się logo Nickelodeon i napis "Reklama". Puszczana była reklama masła.

- Co do kurwy, dlaczego Skalmar zdechł - Powiedział do lampy scenarzysta. On cały czas był na haju więc się nie dziwiłem.

Reklamy się skończyły i wyskoczyło zdjęcie Skalmara na scenie z czarnymi oczodołami i krwią. Tak, krwią. Nieodłączna część każdej strasznej opowiastki. Nagle pojawił się niebieski ekran. Czyli nic już dalej nie ma. Pracownicy byli takimi boli-dupami, ponieważ się przestraszyli tego gówna... Dobra, ja też się tego gówna wystraszyłem. Co to kurwa było? Zegar wskazuje godzinę 17:05... Kurwa, spóźniliśmy się na herbatę przez tą kasetę. Jak wypiję to zgram odcinek na kompa moim VideoGrabberem. Dzisiaj przeżyję bezsenną noc. Do zobaczenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki