FANDOM

Pewnego dnia byłem na jakimś ruskim bazarze opanowanym przez dinozaury i przez cyganów cyklopów, którzy się atakowali nawzajem z ruskami, i był armagedon, to ja kupiłem sobie z tej okazji grę, mówiąc kupić mam na myśli zapierdolić ale to nie ma różnicy. Gdy byłem już w domu zobaczyłem, że gra była na Gameboya Color, a ja zapierdoliłem nintendo NES, KURWA! No nic, zapierdoliłem bratu Gameboya, zauważyłem, że gra ma nazwę "Wpierdol.exe" a małym drukiem napisane "nieważne że to jest na gameboya ale i tak exe bo tak bo.. pinkny jestem i tak ma być!" ale olałem to i włożyłem grę, pojawiło się menu, muzyka była ZUAAAAA! I HIPERREALISTYCZNA! Ale huj, włączyłem "start" , pojawił się napis "HELU MA NYGA, DU JU UONA BATE----- Aj to znaczy plei uit mi?" i się zesrałem niewiem czemu, w końcu jestem nygą. Byłem tym paszem czy kto to tam jest z pakemunsuf i byłem w jakiejś świątyni, szedłem prosto, i nagle zobaczyłem jakiegoś murzyna, nagle pojawił się napis "JU SZAULNT HAV DON DAT" I jeszcze raz sranie. potem pojawił się napis "CZAS NA WPIERDOL!" I przyszła do mnie mama i wpierdoliła mi za to, że wywołałem armagiedon na ruskim bazarze...

___________________________________________________________________________________

Notatka znaleziona w tajnych aktach Vladimira Putina z lat 60. huj że wtedy nie było gameboya.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki