FANDOM

Butthurt.png
Butthurt.png
BUTTHURT IS APPROACHING FAST!

Autor pasty miał w dupie poprawność polityczną i obiektywizm, a jego twór może zawierać treści, które mogą urazić niektórych czytelników. Czytasz na odpowiedzialność własną i swojego tyłka!

Sam pamiętam, że to wydarzyło się 11 września 2001 roku. Wtedy obudziłem się o 10:30. Zawsze lubiłem rano patrzeć na WTC. Ale wtedy go nie było. Zapytałem mamy, dlaczego nie ma WTC. Mama odpowiedziała: Przewiń telewizor do 30 min. do tyłu. Myślę: WTF?! o co tu chodzi?

Przewinąłem. Co tam ujrzałem jest prawdą.

Index.jpeg

Tak to wyglądało jak tu na obrazku ---------------------------------------------->

Poczułem się źle i zemdlałem. Obudziłem się dzień po tym zdarzeniu. Po pewnej odsiadce w szpitalu, przechodziłem koło Liberty Street. Zobaczyłem krzyż zamiast WTC, stojący w ich miejscu.
06092006.jpg
Znów zemdlałem, prawdopodobnie uderzając się głową o krzyż. Wtedy miałem sen sprzed kilku minut przed atakiem. Byłem w WTC, jako pracownik.Poszedłem na niższe piętra i po chwili usłyszałem huk, a przede mną był rozbity samolot.

Pomyślałem: O co w tym śnie chodzi? Obudziłem się i popatrzyłem na datę: 11.09.2001r. Co, ja - ja w czasie podróżowałem? Tam jak zawsze stało WTC, ale gdy wyjrzałem to zobaczyłem że jestem w środku. Łóżko zniknęło, cały pokój zniknął, a ja byłem wysoki i przebrany jak pracownik. Popatrzałem na datę w komputerze: 11.09.2001, godzina 08:00. Więc już wiem że zginę. Usłyszałem huk i to było poniżej mojego stopnia wytrzymałości. Więc ostatnią osobą był Osama Bin Laden, który śmiał się złowieszczo i wtedy właśnie zemdlałem, tuż przy wybitym oknie WTC. Obudziłem się w szpitalu, ale jako normalny ja. Mama powiedziała, że coś mnie cały czas masakrowało podczas mojej śpiączki, która trwała ponad 10 miesięcy.

World-trade-center-16.jpg

Autor: Artur.przygodzinski

Więcej z Fandomu

Losowa wiki