FANDOM

Autor: Wojti2000 (dyskusja) (a ktusz by inny, fkońcu som tu moje wizytufki).

To była ciemna, burzliwa noc. Deszcz, niesamowita wichura. Tak było zimno że musiałem włączyć ogrzewanie i miałem pietra bo żyję na 8 piętrze a jak coś w szybę walnie to jak raz wylecę razem z tym czymś, ale do rzeczy, oglądałem jakieś filmiki na YouTube, i nagle zauważyłem kolejną z tych debilnych reklam których treść to standardowe "Schudnij już dziś!" albo "Stosuj się do tej dziwnej starej zasady!". Idiotyczne są, ale ta przykuła moją uwagę. Nie miała napisów w dziwnych językach, kiepskiej jakości ani nie reklamowała tej jednej dziwnej starej zasady której nikt nie zna. Reklamowała.... A z resztą przepisałem tu treść:

"UAUAUAUAUA ZIEMNIAK CIEM POWITAŁ WEJDŹ NA STRONKĘ.".

Dla jaj weszłem żeby to shejtować. I....nie....nie....ten obrazek. TAKI PRZEŚLICZNY ŻE AŻ ASADSDKFDKJDHNDFHN....Dobra, sorry za
Dca

Obrazek :3

to ale ten obrazek jest taki piękny!

Tam był ten obrazek no i jakiś tekst. Zlepek dziwnych słów (chyba po Hebrajsku) i link. Kliknąłem i przeniosło mnie do innej strony. Również na czarnym tle z białymi napisami, które teraz układały się w słówo:

"Kuczaki ziemniaki!"

To zdanie było również linkiem, odpaliłem i o mało nie zemdlałem z przerażenia. Był to przerażający do szpiku kości tekst, który do tej pory trzymam w swoich koszmarach:

"FELER CIĘ WIDZI"

Pomyślałem że to po prostu se ktoś jaja robi i wtedy prawie wypaliło mi oczy i bębenki uszne, mianowicie NAGLE włączył się jeden z tych filmików z YouTube nagranych aparatem na których dziewczynka w wieku najwyżej 10 lat bawi się lalkami Monster High lub Littlest Pet Shop. Gdy się skończył, pojawił się link na kolejną stronę, na której znajdował się.... nie, nie kolejny obrazek. Jednak zamiast niego znajdował się tam filmik. PRZERAŻAJĄCY filmik na którym dwie kreatury SPOŻYWAJĄ owoce. PRZERAŻAJĄCE! Jeden z monstrów miał paciorkowate oczy i parówkę na głowie, a drugi był czarnoskóry i miał gigantyczne patrzały a także czarną watę cukrową na głowie. W tle grała PRZERAŻAJĄCA muzyka. Całe szczęście zachowałem filmik dla potomności.
PRZERAŻAJĄCY FILMIK00:30

PRZERAŻAJĄCY FILMIK.

Nie włączaj.

Po obejrzeniu filmu, podobnie jak w przypadku poprzednika wyświetlił się kolejny link. Nie miałem odwagi go wcisnąć, po tym PRZEKLĘTYM wideo. Jednakże zrobiłem to. Była to inna strona, dalej o tym samym adresie co poprzednie ale zawierała tylko zestaw idiotycznych informacji takich jak "Pomidory to owoce" albo "Zdrowe żarcie jest smaczne". Wtedy coś zapukało w okno. Błyskawica oświetliła to coś. WIELKI PARÓWKOWATY NOS, MORDA JAK U DIABŁA o nie to ten przeklenty potfur aaaaaaaaaaaaaaaaa............................

ŁEN ŁACZING JU OL TIWI SET ABOŁT TO SI DE BEST PART JET TERE ISALŁAJS SOM SNAK KAN RILI DRAJF JU KRAKERS.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki