FANDOM

Pieklo.jpg

Twoje piekło może wyglądać tak...

Username 66603:42

Username 666

...tak...

Moje Rachunki.jpg

...albo tak.

WstępEdytuj

W japońskiej sieci istnieje mało popularna legenda miejska, która mówi, że jeśli w co najmniej dziesięciopiętrowym budynku pojedziesz windą do wyznaczonych pięter, zgodnie z kolejnością opisaną w instrukcji, to będziesz mógł wejść do domniemanego piekła. Domniemanego, bo na chwilę obecną nie wiadomo, czym dokładnie jest to miejsce i jak ono wygląda. Niewiele ludzi odważyło się sprawdzić prawdziwość mitu na własne oczy, a osoby, które dokonały tego rytuału, nie są chętne do dzielenia się swymi wrażeniami. Gdy już odpowiadali, to dość lakonicznie. Jedni czuli wydobywający się zza windy zapach siarki, drudzy widzieli morze krwi, a jeszcze inni mieli do czynienia ze swoją najgorszą obawą. Zaskakujące jest to, że ci śmiałkowie, mimo styczności tak trwożliwymi siłami nieczystymi, nie stracili zmysłów.

InstrukcjaEdytuj

Nim dokonasz tego rytuału, weź ze sobą:

  • sól
  • talizman
  • jakąkolwiek broń (najlepiej wyrzutnię rakiet)

Sól oraz talizman będą służyć do walki z japońskimi, paranormalnymi dziwadłami takimi jak czarnowłose dziewczynki z siną skórą czy pragnące zemsty zjawy w białym kimono, a wybrana przez ciebie broń – z stworzeniami nieparanormalnymi.

Aby dotrzeć do piekła, należy wejść do co najmniej dziesięciopiętrowego budynku i pojechać windą kolejno na:

  • trzecie piętro
  • ósme piętro
  • parter
  • drugie piętro
  • piąte piętro

WynikEdytuj

Jeżeli zza windy:

  • widzisz strażnika oraz tłum rozwścieczonych ludzi patrzących się na ciebie jak na jakiegoś wariata, to najprawdopodobniej wykonałeś ten rytuał poprawnie podczas dnia. Zostaniesz wyrzucony z budynku, przy czym najesz się wstydu przed innymi. Cóż... grunt, że jesteś bezpieczny, a żaden większy straszak nie dobrał ci się do skóry na wieki.
    • Jeśli chcesz zemścić się za taką zniewagę, możesz się pobawić w drugiego Andresa Breivika i dokonać masakry. Tylko uważaj przy wyrzutni rakiet, bo ślepy strzał może się skończyć przedwczesnym końcem zabawy.
  • nikogo nie widzisz, oznacza to, że rytuał został wykonany poprawnie podczas nocy. Miałeś szczęście, że nikt nie widział, co ty wyprawiasz.
  • widzisz niezidentyfikowaną osobę, która wydaje się być groźna, to znaczy, że wykonywałeś rytuał, gdy akurat w budynku przebywał niebezpieczny szaleniec mogący zrobić ci krzywdę. Masz kilka wyjść:
    • Użyć broni i spróbować zatłuc dziada, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że napastnik ma broń palną i nie zawaha się jej użyć.
    • Posypać szaleńca solą. Co prawda nic ci to nie da, ale przynajmniej pozbędziesz się niepotrzebnego balastu.
    • Zabić się. Oszczędzisz sobie bólu zadanego przez szaleńca. W tym punkcie nie będę narzucał metody. Pozwolę czytelnikowi puścić wodze fantazji i wymyślić najkreatywniejszy sposób na pozbawienie sobie życia.
  • widzisz cień czegoś, co nijak nie przypomina ci jakiegokolwiek stworzenia, zdaje się ruszać się w twoim kierunku i wygląda bardzo groźnie, to znaczy, że przebudziłeś niespokojne dusze i teraz zrobią wszystko, żeby się dopaść. W tym przypadku posyp się solą, przyczep do głowy talizman i spróbuj pokonać zagrożenie dostępną ci bronią. Jeśli broń nie pomaga, spisz testament i się zabij.

WniosekEdytuj

Kieruj się zdrowym rozsądkiem i nie rób głupich rzeczy. Szczególnie podczas dnia, nocy i gdy w twoim mieście grasuje jakiś psychopata, bo nigdy nie wiesz, kogo wybudzisz z wiecznego snu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki