FANDOM

Bartek przeszukując internet, znalazł plik WA.exe. Zaciekawił go opis, dlatego, że miał pirackiego Windowsa, a to był aktywator. Wszystko zmieniło się w koszmar...

Bartek pobrał ten plik i uruchomił. Pojawiło się okienko Activating Windows. Kiedy Bartek poszedł okno zmieniło napis na ,,Downloading faked GTA V"...

Bartek wrócił i miał ikonę GTA na pulpicie, a tapeta zmieniła się na coś w stylu "Your Windows is illegal!"

Bartek jednak był zaciekawiony ikoną GTA. Uruchomił ją. W menu była opcja "FGIBWE" (Fake GTA installed by WA.exe).

Ale i tak wszedł w save'a, który mu się pojawił. Widział zrujnowane Sandy Shores. Grała straszna muzyka i wszędzie była krew ofiar tajemniczego wozu, który jechał bez kierowcy. Po godzinie wyszli ludzie z domów. Były to cienie!

Byli czarni, ale pozostawali po sobie krew... Nie zwracali uwagi na Bartka. Jednak gdy pojawiły się samochody bez kierowców, Trevor umarł i stał się cieniem. Do Bartka przyszedł jego kolega. On pograł na nowym serwie, gdzie ciągle umierał. Kiedy wybrali tajemniczą opcję pojawiło się na ekranie:

- Wiesz że nie powinieneś pobierać tego pliku.

- Wiesz że nie powinieneś włączyć tej opcji.

- Wiesz że wkrótce umrzesz...

- Jestem za tobą, jestem twoim kolegą! - Twój kolega to postać z gry, która jest przeze mnie zmodyfikowana!

Bartek się przestraszył i zauważył, że jego kolega ma nóż i przyciska go powoli do jego szyi... Kiedy przyjechała policja, kolega Bartka się teleportował do tego kto stworzył to zmodyfikowane GTA... Zamiast tego teleportował się w ścianę. Połowę głowy stracił i wyglądał jak zombie. Twórca kolegi (kolega Bartka to była postać z gry, która była zmodyfikowana więc ktoś ją dołożył) Bartka dał mu nowe ciało... Tym razem zniszczył Adama... o którym nie chce mi się pisać więc koniec. A policja jeszcze uruchomiła tą ikonę i wysłali ją do sprawdzenia.