FANDOM

Jest to kontynuuacja Trollpasty http://pl.trollpasta.wikia.com/wiki/Krew.exe

Cześć, to znowu ja. Tym razem uwolniłem się od nich i mam troche więcej czasu na napisanie więc napiszę wam co było dalej. Zacząłem uciekać na zapleczę, kasjerce ukradłem pistolet z kieszeni i zacząłem strzelać w dużego gościa bez twarzy, ale on się teleportował tuż przed moją twarz, to ja go znowu kopnąłem w krocze, przeskoczyłem nad ladą i biegłem do wyjścia. Po drodze jechała policja i włączyła syrene, a policjanci z samochodu wzięli pistolet i zaczęli strzelać do tamtych bandytów, ale wysoki teleportował się do jednego z nich i to co z nim zrobił było straszne, później debil który wyrywał mi flaki, podbiegł do nich i im też wyrywał flaki. Biegłem do kościoła i akurat zaczęła się msza. Zrobiłem komórką zdjęcie babci która się spóźniła na msze, i wstawiłem na stronę o memach: http://weknowmemes.com/generator/meme/348970/. Wyważyłem drzwi i poprosiłem księdza o błogosławieństwo. On mi powiedział bym wrócił do domu i usunął plik Krew.exe. Pomyślałem se "Ku*wa, dlaczego na to nie wpadłem?". Biegłem szybko do domu ile sił w nogach, a policjanci zajmowali się potworami. Wszedłem na kompa a tam były już dwie ikonki: Krew.exe oraz Uninstall.exe. Kliknąłem dwa razy na Uninstall.exe a tam pojawił się napis "To był twój ostatni błąd.". Okazało się, że to byl fałszywy plik, i za mną pojawili się Sonic z czarnymi oczami oraz Tails Doll cały krwawy. Wiedziałem, że muszę coś zrobić, i odłączyłem kompa od zasilania. Komputer wciąż działał. Druty przez które przechodzi prąd automatycznie się do niego podłączyły. Musiałem wyłączyć prąd w całym mieście abym przetrwał. Biegłem ile sił w nogach do najbliższej elektrowni, i biegłem w lewo od mojego domu, a nagle mi się przypomniało, że przecież elektrownia jest naprzeciwko mojemu domu. Byłem już blisko, byłem przy wyłączniku prądu aż nagle, jakieś macki mnie chwyciły. Obejrzałem się za siebie i to był ten wysoki człowiek. Chciał mnie porwać i zabić, lecz nagle przybył tu ten gościu co kradnie ludziom organy i chciał mi zabrać organy, ale wysoki demon się nie zgodził (przynajmniej tak zakładam), a jak on to usłyszał zacząl bić wysokiego demona, to on się teleportował za niego i zaczął go dusić, to przybył ten gościu z białą mordą i zaczął dźgać ich nożem. Po chwili przybyli Sonic i Tails Doll i zaczęli bić ich. Ja szybko pobiegłem i to wyłączyłem. Zniknęli.

Przeprowadziłem się i przeszedłem terapie psychiczną. Teraz piszę wam o tym wszystkim i wiem już kim oni byli. Mam nadzieje, że wy też się domyślacie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki