FANDOM

Zapewne chcesz wiedzieć jak Slender stracił swoją twarz? ja ci już mówię jak slender stracił twarz.Zdarzyło się to kiedy uciekał z ślubu (więc dlatego miał na sobie garnitur i krawat) a jak tak uciekał (było to w nocy) jakiś nyga wieszając karteczki na drzewach żeby chronić przyrodę i nie marnować papieru c: zauważając że owy "slederman" (wcześniej nazywał się Zdzisław) ucieka no i jak to murzyn (i to w dodatku rudy) podstawił mu nogę wtedy Zdzichu wywrócił się i pojechał ryjem po kamieniach,ziemi itd. aż mu się twarz starła potem wrócił do domu chcąc ukryć brak twarzy dodał sobie 10 kilo białego podkładu na twarz ale przez to że cały czas mu coś nie pasowało pomalował się całkiem na biało potem chcąc zemścić się na nygasie zaczął marnować papier wieszając go na drzewach potem jakieś ułom to zrywał,ale Zdzisław wyczuł to więc zaczął biec w strone zerwanej kartki a gdy juz tam dobiegl dziecko krzyknelo : o k****a Slenderman(tak się wzielo nowe imie dla zdzicha) ale przez to ze dziecko sie darło slender je zabił i spodobalo się mu to więc zaczał wieszać kartki żeby ktoś je zrywał żeby potem zabić tego kogoś.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki