FANDOM

OSZCZEZENIE: TA PASTA JEST BARDO PRWADZIWA JAK NIE WIEZYSZ TO HUJ CI W DUPE

Zwykem byc duzym faneem pokemonnuw.Teraz juz nim nei jestem pszez to jedno zdazenie.Suhajcie!!!!!!111.Hcialem zrobic kosplay postaci o nazwje Red.Red w jenzyku angjelskim oznacza Czerwony.Wjenc musialem wykominowac czapke.Zaczolem przeglondac internet w poszukiwaniu takowei czapk.Znalazlem na stronje Karachan.org (dzienki bogu ze jus jom zamkneli!!!!!!!111111111)program komputerwoy o nazwie Face_In_The_Cap.mp4.To po angjelsku oznacza Twasz_W_The_Czapce.mp4 (nawet nei wiece jak ja dlugo szukalem co to znaczy!!!!!!!).Wienc zapytalem sie taty jak siem wloncza takie pliki i zrobilem to.To byl najgorszy czyn jaki kiedykolwek uczynilem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Na ekran wyskoczyl mi obrazek glowy Reda.Cos bylo w nim nei tak.Jka moglem tego nie zauwazyc!!!!!!!!!!!!!!.Jego czakpa byla na dole jego glowy.Jego glowa byla w czapce!!!!!!!!!!!!!.Powina byc na jego wlosach!!!!!!!!!!!!!!!!.Oddalem wtedy mocz w swoje spodnie i postanowilem hejtowac pokemony.Znalazlem nowom pasje: My Litelt Pony.Ale to nadal bylo moje  najsatrsniejze przezycie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111.

Twasz w the czapce.png

TAK MUGL WYGLONDAC OBRAZEK!!!!!!!!!!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki