FANDOM

Ten dzień zostanie na pewno zapamiętany na długo. To coś co tam było pozostanie nadal tajemnicą. Wszyscy co płynęli jachtem, pamiętają tylko krew, karabiny, trupy i coś przerażającego.

Tego dnia na luksusowym jachcie działy się dziwne rzeczy. Jeff, Sonic, Maciej, Kula i Janusz, czyli piątka przyjaciół, która płynęła tym jachtem (wszyscy mieli karabiny) zaczęła się tym coraz bardziej niepokoić. Postanowili sprawdzić cały jacht. Rozdzielili się. Jeff znalazł jedynie słoik dżemu, więc zaczął go jeść. Sonic'owi nie chciało się szukać niczego, więc poszedł torturować jego ofiary (Kyle'a, Tom'a, itd.). Maciej szukał, szukał i szukał. W końcu udało mu się coś znaleźć. To był spleśniały ser. Bez dłuższej chwili zastanawiania się, Maciej postanowił go zjeść. Kula zaczął wywoływać duchy. Janusz dotarł do nieznanego do tej pory pomieszczenia. Bał się tam wchodzić, jednak zrobił to. Pokój był cały różowy, a na środku stała rura. Wszyscy wrócili z poszukiwań, oprócz Kuli. Wszyscy zastanawiali się co robi ten gruby debil. Po chwili wszyscy usłyszeli krzyk Kuli. Natychmiast wzięli karabiny i pobiegli na ratunek Kuli. Gdy dotarli na miejsce Kula już był trupem, a wszędzie była krew. Przerażeni przyjaciele uciekli. Cały jacht pokrył się czerwoną substancją, czyli krwią. Wszędzie leżały trupy. Po dłuższym siedzeniu w kiblu, wszyscy dotarli do wniosku, że to Kula wywołał to coś, co go zabiło. Jeff, Sonic, Maciej i Janusz postanowili zapolować na to coś. Chwycili za karabiny i wyruszyli na polowanie, tym razem zwartą grupą. Nagle coś zeskoczyło z sufitu. To była... Maka Paka, tyle że miała czarne oczy, z małymi czerwonymi punkcikami na środku. Była ciemno-szara, i poplamiona krwią. Jeff zaczął strzelać do Maki Paki, lecz ona ciągle uciekała. Sonic przemienił się w Sonic'a.exe i próbował atakować Make Pakę. Maciej się zesrał ze strachu, a Janusz uciekł i wyskoczył z jachtu. W końcu Maka Paka umarła. Wszyscy postanowili wrócić do domu.

Od tamtej pory Jeff, Sonic i Maciej boją się statków i wody. Całą tą historię opowiedzieli z trudem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki