FANDOM

Pewnego dnia, Kenny, nauczyciel szkoły podstawowej, zorganizował tygodniowy obóz przetrwania dla klasy, którą się opiekował.

Wycieczka nie była obowiązkowa, ale Leszek, Bolesław, Konrad, Władysław, Zbigniew, Mieszko, Przemek, Aleksander, Wacław, Tadeusz, Gracjan, Radosław i Kryspin postanowili się na nią wybrać.

Wyjechali następnego dnia. Rankiem, około godziny 6, dotarli na miejsce, rozstawili namioty i poszli na zbiórkę. Potem, szukali suchych gałęzi i patyków, by wieczorem rozpalić ognisko. 

Gdy Leszek i Bolesław ruszyli na poszukiwania, zatrzymał ich stary, brzydki, pomarszczony dziadek z laską i krzyczał, żeby wynosi się stamtąd, gdyż w lesie czyha na nich straszne niebezpieczeństwo.

Lecz chłopcy mieli to gdzieś, i dalej szukali tego, czego mieli szukać.

Po godzinie, Lech znalazł pierwszy patyk. Bolek, gdy ujrzał to niecodzienne zdarzenie, zaczął klaskać.

Wracając z poszukiwań, chłopcy spotkali Konrada, Władysława i Zbigniewa. 

Razem z resztą wrócili do obozu, ale nikt prócz opiekuna walącego sobie w krzakach tam na nich nie czekał.

Nauczyciel zapytał, czy widzieli resztę uczniów, ale wszyscy powiedzieli, że tak.

Kenny i tak miał to gdzieś, więc poszedł ich szukać.

Zaczęło się ściemniać.

I wtedy, z krzaków wyskoczył wielki, włochaty potwór Kutaląg i kazał zdejmować im spodnie.

Nastolatkowie odmówili i zaczęli uciekać, rozpędzeni prosto w stronę słońca.

Kutasim, bo tak brzmiało zdrobnienie od imienia potwora, postanowił ich nie gonić, tylko czekać aż wrócą.

Chłopcy całą grupą  (Leszek, Bolesław, Konrad, Władysław, Zbigniew, Mieszko, Przemek, Aleksander, Wacław, Tadeusz, Gracjan, Radosław i Kryspin) wrócili pół godziny później, i zaczęli śpiewać i tańczyć.

Potwór tak się wystraszył, że uciekł, a Kenny wstał i zaczął klaskać.

Nikt nigdy więcej nie widział Kutaląga.

Krążą plotki, że zamieszkał razem z dziadem w norze świstaka, który zgłosił ich do prokuratury.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki