FANDOM

NSFW!

To jest kontynuacja pasty tomojagra.exe.

w momencie kiedy nasrałem na komputer wylazł szatan i Powiedział Jesteś za bardzo zjebany aby żyć w tym świecie I straciłem przytomność. Kiedy się obudziłem byłem w piekle i poszedłem przed siebie. Kiedy tak szedłem znalazłem budynek z napisem Przedszkole Mariusza Trynkiewicza. Wszedłem do przedszkola a tam Trynkiewicz ruchał się z bachorami. Podeszłem do niego i powiedziałem Co się tu odpierdala?! a on odpowiedział Co się lumpisz dołącz do nas lecz nie dołączyłem i poczekałem aż ta orgia się skończy. Kiedy się skończyła trynkiewicz powiedział Skoro nie chcesz do nas dołączyć to może mi pomożesz z pewnym popierdolonym gościem a ja się zgodziłem a on dał mi jakąś broń z napisem Wyrzutnia penetratorów 2000. Kiedy powiedział mi gdzie mam znaleźć mój cel on powiedział że nedaleko jest pewien kościół więc kiedy dotarłem do kościoła znalazłem pewnego człowieka który wyglądał na księdza. Podeszłem do niego a on krzyknął A czy ty posłuchałeś szatana?! Wystraszyłem się bo to był ksiądz Natanek. Niewiedziałem co zrobić ale zdecydowałem się go zabić więc wystrzeliłem z wyrzutni penetratorów. Penetratory napierdalały w niego aż w końcu wszystkie wystrzeliły spermą prosto na niego. Kiedy sperma go dotkneła on przemienił się w proch. Wróciłem do trynkiewicza lecz kiedy wszedłem do przedszkola zobaczyłem trynkiewicza powieszonego na łańcuchu. Wystraszylem się i uciekłem gdzieś. Kiedy tak uciekałem natrafiłe m na pewien bunkier z betonu z napisem Bunkier Bin Ladena wszedłem do bunkra a tam Bin Laden masturbujący się bombami bez zastanowienia się zastrzeliłem go i wziąłem czyste bomby i wybiegłem z bunkra. Postanowiłem poszukać i zabić szatana. Znalazłem srającego szatana w toi toiu więc wykorzystałem okazje żeby go zabić i stanąć się władcą piekieł. Walka była łatwa lecz kiedy go pokonałem zostałem przeniesiony do...

Autor: Stachu Jones

Więcej z Fandomu

Losowa wiki