FANDOM

NSFW!

Byłem zwyczajnym dwunastolatkiem. Pewnego skurwiałego dnia chciałem zostać posiadaczem pewnej gry z końcówką .EXE więc poszłem do warzywniaka "Trynkiewicz s.p.pedofile" więc powiedziałem do tej pierdolonej kurwy "Szukam gry EXE zgniła kurwo!" a ona odpowiedziała "mój synek Zbyszek ma taką ale mówi że to tomojagra i w ten sposób zabił swojego starzego brata Pawełka, może idź do niego i go poproś?" jej oczy stały się czarne i wypłynęła z niej HIPER REALISTYCZNA KREW. zesrałem się i uciekłem do jej syna. Gdy dotarłem do jego domu wyciągnąłem miniguna z kieszeni i wpierdoliłem na chatę. On grał właśnie w aszaszina krida rozstrzelałem go i wziąłem tą "straszną" grę z szafy i rzuciłem koktajlem molotova na podłogę i uciekłem do mojego domu. zainstalowałem tą grę i o mało mi serce wybuchło podekscytowania bo w końcu będe mógł stać się bohaterem creepypasty i stworzyć własną historię na własnych zasadach. gra się włączyła i nagle wyskochyła mi ta pierdolona morda Kacperka z 3b którego dręczyłem z jego oczu i dupy lała się jakże pierdolenie oryginanalna HIPER REALISTYCZNA KREW. Wtedy o mało się nie zesrałem ze śmiechu. przeszłem do pierwszego poziomu a wtedy komputer się wyłączył "japierdolekurwajegopierdolonamaćwyruchanaprzezpsa" wrzasnąłem, wtedy do pokoju wszedł Hitler i stoczyliśmy HIPER REALISTYCZNĄ WALKĘ którą zapamiętam do końca życia. nasrałem na komputer ale coś wykurwistego się wydarzyło...

Llapek.jpg

Ciąg dalszy rozpierdoli te budę

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aleksanderus.jpg

Autor: Stachu Jones

Więcej z Fandomu

Losowa wiki