FANDOM

Zastosuj się do podanych instrukcji a być może odkryjesz tajemnicę QPA Mana Edytuj

Nie ważne w jakim miejscu mieszkasz, nie ważne kim jesteś, ważne jest to że to może ty jesteś wybrańcem, aby się tego dowiedzieć musisz robić to co Ci powiem.

Nie ważne w jakim tygodniu, lecz w poniedziałek musisz wstać wcześnie rano, o godzinie 06:66, musisz obudzić się z porannym wzwodem (jeśli jesteś kobietą to niestety odpadasz, DO GARÓW SZMATO), następnie leżeć w pozycji przewróconej na bok, tak aby twój penis oparty był o łóżko. Leż tak przez okrągłe 5 dni, następnie po 5 dniach wstań z łóżka o godzinie 21:37 i udaj się w stronę najbliższego lasu.

Idź przed siebie, nie patrz do tyłu ani na boki, jeśli przez przypadek przypierdolisz w drzewo - Trudno przegrałeś, zawróć natychmiast, gdyż QPA Man się tobą zawiódł, jeśli tego nie zrobisz zachorujesz na katar i umrzesz. Idź przed siebie przez 2 godziny, następnie zrób 999 kroków do tyłu.

WAŻNE ! musisz liczyć kroki mówiąc liczby od tyłu tańcząc makarenę z zamkniętymi oczami, w przeciwnym razie zginiesz. Gdy to zrobisz przed oczami ukarze Ci się Janusz Korwin - Mikke, wysłuchaj dokładnie tego co CI powie, patrz mu prosto w jego prawicowe oczy, gdy twój wzrok ucieknie - zmasakruje Cię. Po wysłuchaniu go, Janusz odleci na papieży w nieznane, a ty zauważysz, że jest już totalnie ciemno.

Usiądź na ziemi.

Zamknij oczy.

Odczekaj 2137 minut.

Następnie wstań i idź znowu przed siebie, tym razem na czworaka. Gdy będziesz u celu, zobaczysz wielki krzak, bedzie on lśnił na sinopapuciasto, gdy usłyszysz zza niego jęki - zbliż się. Jeśli jednak nie usłyszysz nic, musisz czekać aż usłyszysz. NIE WOLNO CI SIĘ WYCOFAĆ. Po usłyszeniu jęków idź, a za krzakiem zobaczysz...... TWOJĄ MATKĘ, będzie ona cała czerwona i będzie krzyczała WYPIERDALAJ Z ŁAZIENKI GÓWNIARZU, NIE WIDZISZ ŻE SRAM?! ZNOWU PRZEDAWKOWAŁEŚ RUTINOSCORBIN I ODPIERDALASZ CYRKI!

Tak właśnie odkryłeś tajemnicę QPA Mana, od teraz twoje życie będzie trudniejsze, ale też powiększysz więzy ze swoją rodziną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki