FANDOM

Policja dalej szukała sprawdzy zabójstw kilku ludzi na terenie Polski. Znaleziono jednak osobę która przeżyła atak:

Świadek: No więc byłem ja se z chłopakami, siedzielimy tam o *wskazuje na ławkę* no i pacze ja że coś tam *wskazuje na pobliski krzak* się rusza no to żem podszedł i normalnie aż mi sece prawie je*ło. Jakiś koleś, taki skulony z mordą zasłoniętą ręcami tak o *chowa twarz w dłoniach*. Żem mu powiedział żeby wy*ierdalał bo to nasza ulica a on opuścił dłonie i *wzdryga się* po prostu.

Komendant: Aha. Tak, rozumiem. Czy mógłby pan opisać twarz?

Świadek: No dobra....takie długie chude ryło z jednym okiem takim dużym a drugie to było chyba takie malućkie i całe czarne no i tam były usta takie z wielkimi wargami. Strasznie się ślinił, jak bobas. No i włosy miał. Takie czarne.

Komendant: Aha.

Świadek: No i wtedy coś zaczęło mnie zjadać, bueee *wzdryga się* po prostu.

Komendant: Proszę opisać.

Świadek: To była kobieta z tymi no....takimi włosami dziwnymi no i w takim garniturku z tym no krawatem czy cuś. No i jeszcze taka wielka była. Ogromna.

Komendant: Jasne. Coś powiedziała?

Świadek: Chyba po chińsku cuś.

Komendant: Jasne.

Świadek: I jak?

Komendant: No coś mnie chapło za rękę, cała była w ślinie. Potem zaczęło spożywać mi, no, rękę aż się wydarłem i właśnie policjanty przyjechały no i tera jestem tu.

JEŻELI WIESZ KIM JEST OSOBA NA PONIŻSZYM OBRAZKU (jest to osoba odpowiedzialna za zjedzenie ręki dresa) ZGŁOŚ TO NA TABLICĘ WOJTIEGO2000. MIŁEGO DNIA.

Miku hatsune by mistystuffer-d3lkd4g.png

ŹA ŹA!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki