FANDOM

Jacek i jego kumple ze szkoły grali w TF2 - popularną grę dostępną na serwisie Steam. Nie byli oni F2P, mieli masę czapek, oraz przedmioty w rzadkich jakościach. Jacek i Adam akurat budowali działko za rogiem budynku, gdy nagle Jacek otrzymał trzy nowe przedmioty. Były on zatytuowane:

  • "Skrzynka Mann.Co - seria 6"
  • "Skrzynka Mann.Co - seria 6"
  • "Skrzynka Mann.Co - seria 6"

Miał pełno kluczy do skrzynek. Otworzył pierwszą. Ze zdziwienia jego pośladki zamruczały i zwieracze puściły. Była to czapka dla Inżyniera, której jeszcze nigdy nie widział. Sprawdził szybko wikię TF2. Nie było tam o niej ani jednej wzmianki. Nazywała się ona "Potrójny Podbródek.". Zmienił brudne majtki i poszedł otworzyć drugą skrzynkę. Był tam przedmiot kosmetyczny, znowu dla Inżyniera. Były to "Łapcie Łamagi.". Znów - nie było o nich żadnej wzmianki na wiki TF2. Wtedy to otworzył trzecią, a podczas jej otwierania poczuł że ręce mu drżą, nogi wiotczeją, a jego kolana strasznie bolą. Gdy się otworzyła, prawie zeszedł na zawał ze strachu. Był to przedmiot którego nazwa była tak przerażająca, iż nawet jej pierwsza litera powodowała gęsią skórkę. Były to "Okrągłości Jajogłowego.". Założył je. Był to zestaw przedmiotów "Teksańska Złota Rączka". Jednakże gdy wrócił do gry, jego działko zrobiło się czarno-czerwone. Niebo było całe czarne, a modele graczy były zglitchowane. Następnie poczuł że umiera. I umarł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki