FANDOM

Zasady przeznaczone dla użytkowników z uprawnieniami administratora oraz biurokraty (jakbyś się nie domyślił).

Ogólniki

Uprawnienia

  • Nie rozdawaj uprawnień innym na prawo i na lewo. Najpierw skontaktuj się z innymi administratorami, czy faktycznie dana osoba zasługuje na tę funkcję.
  • Dawanie komuś uprawnienia administratora bez wcześniejszego porozumienia się z innymi adminami jest równoznaczny z nadużyciem swych uprawnień, co znaczy, że i ty, i osoba, która otrzymała uprawnienia, tracą swoje funkcje.
  • Nie, to, że ten gość to twój kolega z pracy lub najlepszy przyjaciel, się nie liczy. Jeśli nie spełnia warunków, aby otrzymać uprawnienia, nie nadajesz mu ich.

Usuwanie stron

  • Jeśli strona wyraźnie łamie regulamin, wykasuj ją.
  • Podawaj powód usunięcia, nie zostawiaj pustego miejsca.
  • Jeśli strona nie przestrzega standardów, to nie kasuj jej od razu. To, że pasta jest wyjątkowo krótka czy jest ona o .exe, nie oznacza, iż należy ją natychmiastowo usunąć. Skontaktuj się z innymi administratorami, jeśli chcesz naprawdę usunąć tę stronę.
    • Jeśli autor po prostu był leniem zapomniał dodać kategorie lub wymagany szablon, to nie usuwaj strony, tylko po prostu dodaj szablon lub kategorie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki