FANDOM

Żul Mietek wiódł spokojne życie na prerii pod wiaduktem. Pewnego dnia jednak coś zburzyło jego błogi spokój. Był to METEŁORYT, TAKI PROSTO Z NIEBA! A NA TYM METOŁOERYCIE BYU JANÓSZEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111 POWIEDZIAU: JÓR KÓPKA IZ KOMING.( ͡° ͜ʖ ͡°)   ŁONT TU KONTINIU? NOU powiedziau Mietek SOŁ DAJ!!!!!!!!!!!!11!1!11!111!!!!!!! Wszystko byuo CZARNO CZERWONE!!!!!!11 I janósz rzucił w niego ziemniakiem.  Babcia prała pieluszki, ale to byuo takie HIPERREALISTYCZNE! NO NORMALNIE SZOK!!!!!!!!11 A ta pieluszka byua zatruta! Trafiuo Mietka i umaru! Zmartfyhstał. Zabił Janósza. NAGLE ON DOSTAU OCZU CZERWONYCH! Głośniki w jego melince grały seksualną niebezpieczną. Babcia jego to usłyszaua i pszyszła. Pocauowała go i powiedziaua że jest sexi. oN POCZUU SIEM KOFFANY I ODLECIAU NA KSIENŻYC. TAM SPOTKAU PANA TFARDOSKIEGO I ON POWIEDZIAŁ MU RZE NIE JEZT SEXI (straszne, nikt tego nigdy nie powiedziau Mietkowy). Mietek poczuł siem niekoffany i zabiu go na miejscu. W KOŃCU MIETEK ZAPOMNIAU ŻE NIE MA WUTKI I UMARU. KUNIEC~!!!!!1111 NOŁP! NIE KUNIEC!!!!1 TA PIELUSZKA... MA... SZANSĘ. OCALIĆ... ZIEMIE! ALE JAK ZWYKLE PSZYSZEDUŁ KÓLA I WŁORZYŁ PIELUSZKE. WTEDY PSZYSZEDU MAGICZNY MAGIK I WSKRRZESIŁ (SZATAN!) JANÓSZA. JANÓSZ STFIERDZIŁ, ŻE JEZT BRÓDNO I OBSRAŁ KULE, A ON POWIEZIAU: JU? JU AR REDI TU DEF! rzekł KÓLA NOŁP ( ͡° ͜ʖ ͡°) JUR KÓPKA IZ DIRTI! I KULA RZYGNĄŁ TENCZOM. TERAZ TO JUŻ na pewno! KOOOOONIEC. NOŁP.  KÓLA ZMIENIU SIEM W KULEM ZIEMSKOM. OTO ZDIENCIE!

108608 ziemska-kula-daje-fula.jpg

NAGLE PSZYSZŁA BLONDYNECZKA I POWIEDZIAUA JU AR GAD KÓLA. ŁONT TU WYJŚDŹ ZA MNIE? NOU. MAM CZYNAŚIE LATKÓW. NAGLE SIĘ OBUDZIUAM! STFIERDZIUAM, ŻE WSZYSTKO JEST CZARNO  CZERWONE!!!!11!!!!1!!!1!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki