FANDOM

Czy pamiętacie rapy z Kulą z lat 30-tych? Te, które kilka lat temu zostały wydane na DVD i nie istnieją bo wtedy kuli nie mieli jeszcze w planach? Słyszałem, że jedna z nich nigdy nie została wydana i jest niedostępna, nawet dla najbardziej zagorzałych fanów Kuli, czyli nikogo. Z kilku źródeł wiem, że ów film to tak naprawdę nic nadzwyczajnego. Po prostu zapętlony fragment, w którym widać Kulę dissującego mudzina. Całość trwa może 20 sekund, po czym następuje wyciemnienie ekranu, albo nie wiem bo nie oglądałem, przejdźmy do fragmentu z mailem bo mi się nudzi:

"Więc gdy zgrałem film na kompa, zobaczyłem, że ów film trwa tak naprawdę 1:29 sekund! ZUOOOO! Chciałem obejrzyć go w całości, na początku pojawił się napis "JiMi - HUJONG (MADAFAKA diss), początek brzmiał jak klip "JiMi - Pocisk" ale kula śpiewał dziwnie, zaczął mówić coś o mudzinach, i czasem pojawiały się nawet momenty gdzie zmienił się w mudzina! śpiewał o jebanych skurwysynach, o polityce, po prostu nastawiał SIEBIE przeciwko sobie, na koniec powiedział, że dostanie butem w mordę, po czym się nim walnął i KHREFEFEFEFEFEF Wytrysnęła z jego odbytu! potem pojawił się mroczny film z mroczną muzyką i napisem, film pokazywał samego SZATANA! Z PIWEM! Muzyka była przerażająca! a napis był po mudzińsku, ale dało się go przetłumaczyć, "mudzin wygrał" tak było napisane, słyszałem, że człowiek, który oglądnął do końca (czyli ja też ale fuck logic) zbladniał strasznie, wybiegł z pokoju, wziął pistolet od pierwszego napotkanego żula i powiedział "Muszę być jak kula! on tego chce! BUTEM W MORDĘ!" i zastrzelił żula i pierdolnął się butem po mordzie i zginął, niektórzy chcieli go zamieścić na hujongshare ale zostali dyscyplinarnie wywaleni z pracy której nie mieli. jeśli ten film gdzieś krąży po internecie napewno nazywa się "UATAFAK KULA - Diss na mudzina?" jeśli życie wam miłe, nie oglądajcie go!"

Film znaleziony na YT01:30

Film znaleziony na YT

Więcej z Fandomu

Losowa wiki