FANDOM

- Kim ty kurwa jesteś?

- Jestem kolesiem, który zabił kolesia, który zabił kolesia, którego koleś zabił kolesia, którego koleś zna kolesia, którego koleś handlował lewym torfem.

- Czy masz jakieś dowody na to, że jesteś kolesiem, który zabił kolesia, który zabił kolesia, którego koleś zabił kolesia, którego koleś zna kolesia, którego koleś handlował lewym torfem.

- No jasne, że tak! WŚCIEKŁE PIĘŚCI WĘŻA AKTYWACJA!

- O NIE! PROSZĘ NIE RÓB TEGO! JA NIE MAM DZIECI!!!!!!!

- Już za późno.

- NIE!

- Chodźmy na kiełbaski!

- NIEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

- Z ketchupem!

- NIE PROSZĘ, NIE!!!!!!! ZA JAKIE GRZECHY??!!! NIEEEEEEE!!!!!!!

Tak właśnie Stachu Zabójca Śmierci zabił swoją drugą ofiarę. Jego pierwszą ofiarą był jak już wiadomo koleś, który zabił kolesia, który zabił kolesia, którego koleś zabił kolesia, którego koleś zna kolesia, którego koleś handlował lewym torfem. Po całej masakrze Stachu postanowił wybrać się do nocnego klubu na herbatę.

W nocnym klubie zauważył paru fajnych gejów, których postanowił poderwać. Jednego wziął pokazując mu swój sexy łokieć w kolanie. Poźniej poderwał pięcioletniego gejowskiego staruszka, który sadził cebulowe ananasy. Każdego wyruchał i wyszedł z klubu.

Później jego matka pierdolnęła mu w łeb, ponieważ mały Staszek bawił się swoim gejowskim zestawem lego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki