FANDOM

Cześć ,nazywam się Tom. Jestem wielkim fanem sonica.Grałem w prawie wszystkie soniki na konsolach bo PC mam z epoki kamienia.

Pewnego dnia dostałem kopertę od mojego przyjaciela.Była tam płytka z napisem Sonic.bat i list. W liście napisał "Siema tom. Mam dla ciebie grę która odpali nawet na twoim kołpaku od zaporożca PS:Wywal to gówno!". Pomyślałem sobie "YAY NOWY SONIK!". Dlatego że mam IQ poniżej 50 i 5 kilowe zignorowałem ostatnie 3 słowa.

Po włożeniu płyty do napędu optycznego od razu się zainstalowała i na pulpicie pojawił się skrót "Sonic.bat". Gdy odpaliłem grę pojawił się napis "PRESS ENTER".Niestety za chuja nie znam angielskiego więc postanowiłem zatańczyć makarenę na klawiaturze.Po 5 sekundach(mierzonych stoperem) pojawił się napis "JĘZYK:Polski"a po kolejnych 5 sekundach(stoper)"WYBIERZ POSTAĆ" i pojawiły się 3 postacie. Tails,Knuckles i Doktor Robotnik. wybrałem Tailsa i zacząłem chodzić po czarnym ekranie w prawo. Szedłem sobie tak 3 godziny(mierzone stoperem) gdy nagle podszedł do mnie HIPERREALISTYCZNYSONIC.BAT!!!!!111ONEONEJEDYNAŚCIE i przepołowił Tailsa na 255 kawałków. Po 2 sekundach(mierzonych stoperem) wyświetlił się napis "TOO SLOW BITCH" przy akompaniamencie sad violin.po 3 sekundach(stoper) znowu wyświetlił się wybór postaci.Tym razem wybrałem Knuckles. Znowu chodziłem po czarnym ekranie, jednak tym razem w lewo.Szedłem tak 3 dni(mierzone stoperem) gdy znowu zobaczyłem HIPERREALISTYCZNYSONIC.BAT!!!!!111ONEONEJEDYNAŚCIE który tym razem się na mnie patrzył stojąc przy mojej postaci.Przez 0,01 sekundy(stoper) wyświetlił się napis "JU AR DED PS:WALCZY SIE BEKSPEJSEM!!!11oneoen". Gdy nacisnąłem backspace knuckles próbował jebnąć sonica ,ale ten gnój się teleportował po za mapę(czarny ekran). Po 2 minutach(stoper!)HIPERREALISTYCZNYSONIC.BAT!!!!!111ONEONEJEDYNAŚCIE zabił knucklesa .To było takie potworne że się zesrałem.Wtedy poszedłem spać.

Przyśnił mi się HIPERREALISTYCZNYSONIC.BAT!!!!!111ONEONEJEDYNAŚCIE.który torturował Tailsa i Knuckelsa.To było takie straszne że się znowu zesrałem.

Obudziłem się w obszczanym łóżku myśląc(zajebię tego sanica za obszczanie mojego łóżka!)

Po odpaleniu gry się zesrałem ze strachu. W tle był HIPERREALISTYCZNYSONIC.BAT!!!!!111ONEONEJEDYNAŚCIE z ZAKHRFAWIONĄ JAPĄ! Próbowałem wyłączyć kompa ale za chuja nie wiedziałem jak. Tym razem tańczenie makareny na klawiaturze nie pomogło. Pozostała mi tylko jedna opcja(nie licząc wypierdolenia kompa w chuj przez okno). Wybrałem Doktora Robotnika. Tym razem level był inny... miał CZERWONE TŁO!!! jak KHREFFFF! Mimo tego grałem dalej po 5 latach (mierzonych hyperrealistycznym stoperem) Pojawił się HIPERREALISTYCZNYSONIC.BAT!!!!!111ONEONEJEDYNAŚCIE i wyruchał doktora robotnika dupę. Potem obaj umrzyli na raka mózgu. Wtedy komp się wyłączył. "odwróć się..." usłyszałem.Za mną był pluszak z FAJF NAJTS AT FREDIS i umrzyłem na zawał.

DE END

Więcej z Fandomu

Losowa wiki