FANDOM

Sorry, ale nie wiem jak się piszę "weed" po polsku :P

Jestem totalnym fanem Snoop Dogga, bardziej niż ktokolwiek inny. Lubię nowe płyty, ale nie umywają się one do klasyków.

Zaczęło się to w miłe letnie popołudnie, grałem w Hujencja Unleashed (lubiłem w nim sposób eksplorowania miast, NORMALNIE JAQ W GJETEA SA NANDREAZ!!!!!111!!oneonejedenjedenOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG), dopóki nie zauważyłem, że przybył listonosz i włożył coś do mojej skrzynki. Zatrzymałem grę i poszedłem zobaczyć co znajduje się w niej. Była w niej jedynie płyta CD i notatka.

Wziąłem je do środka. Najpierw spojrzałem na notatkę. Była od mojego drogiego przyjaciela Nygi, z którym nie miałem kontaktu od dwóch sekund. Wiem, że była od niego. Poznałem charakter pisma, pomimo tego, że było ono dziwne. Wyglądało na źle napisane, zabazgrane, niełatwo było je rozczytać. Sprawiało wrażenie, jakby Nyga pisał je w pośpiechu i trudzie. Oto treść: 

Stachu, Nie zniosę tego więcej. Powinienem był zająć się tym, zanim zabrakło już czasu i mam nadzieję, że zrobisz to dla mnie. Nie mogę tego zrobić, on jest za mną, a ty, jeśli nie zniszczysz tego dysku, przyjdzie i po twój.

Jest dla mnie za szybki...

Proszę Stachu, zniszcz tą zapomnianą przez Boga płytę, zanim on przyjdzie po twój! Dla mnie jest już za późno. Zniszcz dysk. Gdy to zrobisz, zniszczysz i jego, ale zrób to szybko, albo on cię dopadnie. Nigdy nie graj w grę, to jest to, czego on chce. Po prostu to zniszcz.

Proszę...

~Nyga

Ale ja jestem hujencją i skończonym debilem więc postanowiłem zagrać, Gdy ekran główny się zjawił, zauważyłem, że wyglądał jak pierwszy Sonic. Pomyślałem "Ekstra!" Lubię tą jaszczurkę czy to co to tam jest!

Pierwszą dziwną rzeczą, którą zauważyłem po wciśnięciu przycisku start była jedna klatka - Ekran główny, który zmienił się w coś okropnego przed przejściem w czarny obraz. Zapamiętałem, jak ekran główny zmienił się w stosunku do klatki przed włączeniem. Niebo poszarzało się, w tle widać było snoop doga, mały emblemacik stał się cały zielony, napis SEGA 1991 zmienił się w SEGA 420, a woda stała się zielona, zupełnie jak weed, wyglądała bardzo realistycznie. Ale najokropniejszą rzeczą w tej klatce był Sonic. Jego oczy były czerwone jak by się najarał, i palił weed!. Były w nich dwie  czarne kropki patrzące PROSTO NA MNIE.

Byłem zaniepokojony po zobaczeniu tego obrazka, ale pomyślałem, że to jakaś usterka i zapomniałem o tym (bo jestem skończonym idiotą jak mówiłem)

Ekran został czarny przez około 10 sekund lub więcej i pokazała się typowa nazwa poziomu, z wyjątkiem tego, że kształty miały inne odcienie zielonego i tekst pokazywał tylko:

YOU CAN'T DO ANYTHING!!!

Obraz zblaknął, tytuł poziomu zniknął, ukazując przestrzeń Tale of The Green Hill z Sonica 1, muzyka była inna, brzmiała jak Mario overworld theme Snoop Dogg remix, lecz odwrócona. Grałem Snoop Doggiem! uatafak, no nic, Zacząłem grać. Biegałem tak snoop doggiem, ale dziwne było to, że gdy Snoop biegł dalej przez poziom, nie było tam nic, prócz płaskiego podłoża i kilku drzew. Po niewiem ilu [tu wstaw jednostkę czasu] muzyka z miłych tonów zmieniła się w coraz cięższe. Ale tuż po [tu wstaw jednostkę czasu] zobaczyłem, nieeee! ZNISZCZONY WEED! Snoop się wystraszył i jego twarz zrobiła się smutna jak nigdy, więc nakazałem mu się ruszać.

Im dalej podążał, tym więcej było spalonego weed'u, tym bardziej muzyka zwalniała i tym smutniejszy on się stawał. Byłem zszokowany widząc to.

po paru sekundach na ekranie pokazał się napis:

"I smoking you weed, and what can you do about it?"

Po pięciu sekundach pojawił się napis "NOTHING!" I nastąpił śmiech kefki.

Wtedy czwarta ściana została u mnie zburzona,

hi smołk maj łid!!!!!!

potem pojawił się śnieg, i po 30 sekundach liczone stoperem pojawił się najarany sonic z tymi czerwonymi oczami, a nad nim widniał napis:

"SMOKE WEED EVERYDAY!"

Rozpłakałem się i umrzyłem, koniec.

Zaczęło się to w miłe letnie popołudnie, grałem w Hujencja Unleashed (lubiłem w nim sposób eksplorowania miast), dopóki nie zauważyłem, że przybył listonosz i włożył coś do mojej skrzynki. Zatrzymałem grę i poszedłem zobaczyć co znajduje się w niej. Była w niej jedynie płyta CD i notatka.

Jest dla mnie za szybki...

Proszę...

~Nyga

Pierwszą dziwną rzeczą, którą zauważyłem po wciśnięciu przycisku start była jedna klatka - Ekran główny, który zmienił się w coś okropnego przed przejściem w czarny obraz. Zapamiętałem, jak ekran główny zmienił się w stosunku do klatki przed włączeniem. Niebo poszarzało się, w tle widać było weed, mały emblemacik stał się cały zielony, napis SEGA 1991 zmienił się w SEGA 420, a woda stała się zielona, zupełnie jak weed, wyglądała bardzo realistycznie. Ale najokropniejszą rzeczą w tej klatce był Sonic. Jego oczy były czerwone jak by się najarał, i palił weed!. Były w nich dwie  czarne kropki patrzące PROSTO NA MNIE.

YOU CAN'T DO ANYTHING!!!

ON PALI MÓJ WEED!!!

"SMOKE WEED EVERYDAY!"

Rozpłakałem się i umrzyłem, koniec.

), dopóki nie zauważyłem, że przybył listonosz i włożył coś do mojej skrzynki. Zatrzymałem grę i poszedłem zobaczyć co znajduje się w niej. Była w niej jedynie płyta CD i notatka.

Jest dla mnie za szybki...

Proszę...

~Nyga

YOU CAN'T DO ANYTHING!!!

ON PALI MÓJ WEED!!!

"SMOKE WEED EVERYDAY!"

Rozpłakałem się i umrzyłem, koniec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki