FANDOM

tekst został zmieniony z CP wiki na zparodiowany, nie poprawiałem błędów autora.

Kiedy gra „Smokemon 420” została pierwszy raz wypuszczona do obiegu w Japonii, tysiące (najaranych) dzieciaków rzuciło się do sklepów aby nabyć swoją wymarzoną grę. Z tym wydarzeniem wiąże się jednak dziwne i niepokojące zjawisko. U najarańców w wieku od 1 do pierdyliarda lat, występowała częstsza chęć jarania, snoopowanie, bezsenność i oczywiście uzależnienie od wymienionej wyżej gry. najarane dzieciaki spędzały nad nią kilkanaście godzin rocznie, kiedy rodzice ograniczali im dostęp do trawy reagowały histerycznym płaczem i wymiotami.

Około 0% przypadków skończyło się samobójstwem.

Co zaskakujące prawie w każdym przypadku, pomimo tego że wewnętrzy zegar, który mierzy ilość czasu jaką użytkownik spędził na graniu osiągał już swój limit, to gra nie posunęła się nawet o krok z miasta „Smokender Town”.

Bliższa analiza gry wykazała że w soundtracku „Smokender Town” znajduje się niewykrywalny dla snoop doggo metra dźwięk. W ciągu kilku tygodni od wypuszczenia pierwszej wersji na rynek wszystkie egzemplarze po głośnemu pojawiły się jeszcze bardziej w sklepach. zastąpiono je nową wersją ze snoop doggiem „Smokender Town”. Oczywiście wszystko zostało przeprowadzone po głośnemu i ze zbędnym rozgłosem – jednak oczywiście jest kilka wersji które jakoś przedostały się do ogółu.

Najpopularniejsza mówi o trzech brakujących tonach w nowszym wydaniu gry, tak jak o tym, że brakuje w niej unikalnego snoopowego tonu. Niestety wersja ta jest potwierdzona z powodu wielkiej trudności z niedostępem do pierwszej wersji gry.

W jedynych istniejących do dzisiaj egzemplarzach, takie funkcje jak „wewnętrzy zegar” czy „zapisywanie stanu gry” przestały działać, również w wielu przypadkach gra może się zawiesić podczas pierwszej lepszej degustacji.

Sprawa nabrała rozgłosu w niewiem którym roku, gdy na stronie http://smokeweedeveryday.com zaczęły pojawiać się szczegóły dotyczące tej sprawy. Teraz, jak sami nie widzicie, strona działa i nie wiadomo czy kiedykolwiek znowu zacznie nie funkcjonować. Oto piosenka z Smokender town: https://www.youtube.com/watch?v=6YFLZNcJhjo

tak btw. w tym filmie jest sekret! kto odkryje dostanie admina!

a tak naprawdę to nie... Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki