FANDOM

Podczas gry ZABIŁEM SHREKA

UUUUU

U

U

U

U

UUUUU

UUU UUU

U UU

JEH JEH JEEEH

-ALLAHU AKHBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR

-CO? TYLKO NIE TO!

Wtedy wybudziłem się z transu i zobaczyłem że ktoś mnie gdzieś niesie.... Po chwili dostałem w łeb cebulą i obudziłem się w lesie. Nade mną stali: shrek,gimbi the neo i pieseł.

-Przeprowadźcie usuwanie duszy z ciała. W czasie rytuału ja zamienie się w naszą ofiarę i pójdę zbierać wiedzę od jej przyjaciół ~Powiedział Gimbi

Wtedy zobaczyłem że shrek kieruje swoją rękę do mojej klatki piersiowej..... Czułem że zaraz wysunie swoje pazury (chuj wie skąd shrek ma pazury) i wyciągnie moje serce.... Tak też się stało.

Mimo tego że byłem rozerwany i powoli zjadany przez pieseła nic mnie nie bolało.... Zacząłem latać.

Z góry obserwowałem co oni ze mną robią. Po chwili udało mi się poukładać wszystko... BYŁEM DUSZĄ!

Gimbi wspominał coś o rytuale.... ONI CHCĄ MNIE ZABIĆ 2 RAZ! MUSZĘ POLECIEĆ DO MACIUSIA I O WSZYSTKIM MU POWIEDZIEĆ!

Spotkanie z maciusiem Edytuj

-MACIEK BŁAGAM POWIEDZ COŚ JEŚLI MNIE SŁYSZYSZ

-Wypierdalaj łaku

-MEGAMORPH CHCE MNIE ZABIĆ 2 RAZ

-W MOJEJ SZAFCE JEST APOKRYF GIMBIEGO! PRZECZYTAJ GO MACIUŚ!

Wtedy do domu Maćka wbił GIMBI THE NEO!

-SHREK! DUSZA SOWSONA CHCĘ OSTRZEC PRZED NAMI ŚWIAT! ODPALAJ NASZ PENTAGRAM I ZABIJEMY GO 2 RAZ! ~Powiedział Gimbi przez mikrofalówkę

Wtedy całe życie mignęło mi przed oczami.... Kiedy przestało migać mi przed oczami znowu zobaczyłem moment pobrania pliku Shrek.exe. Lecz teraz było to lekko zmienione....

W tej wersji widziałem dlaczego tak naprawdę pobrałem ten plik.... Tak naprawdę gimbi the neo zamieniony w ksiażke mi wszystko podpowiadał.... STOP! Skoro to była gra,to nigdy nie zostałem nonsensopedystą a shrek the game nigdy nie powstało? A MOŻE TO NADAL GRA?! A MOŻE TO JEBANY SEN?!

-Wstawaj Marek,czas do szkoły.

-CHYBA WAS WSZYSTKICH POJEBAŁO! SKORO TO WSZYSTKO SIĘ NIGDY NIE WYDARZYŁO MOGĘ SIĘ LICZYĆ Z TYM ŻE W KAŻDEJ CHWILI MOGĘ SIĘ OBUDZIĆ JAKO MENEL KTÓREGO ZATRZYMAŁA POLICJA

-Proszę wstawać. Jest pan zatrzymany pod zarzutem picia w miejscu publicznym.

-DLACZEGO JA ZAWSZE MUSZĘ COŚ WYKRAAKAĆ? KRAAA KRAAA

-KRAAA

Wtedy obudziłem się w skrzynce. Były tu korki i tp. i td. MOGŁEM WYŁĄCZAĆ PRĄD!

Chciałem wyjść ale drzwiczki były zalepione gumą do żucia więc powiedziałem:

-KRAAA

-KRAA KRAAAA KRAAAAAAAAAAAA

Szybko zauważyłem że moje struny głosowe pozwoliły mi tylko na krakanie.... Po chwili płakania,a raczej darcia mordy na całą kamienice zauważyłem że jestem COWIEKIEM MAUPOM

Ponieważ czytałem trollpastę o cowieku maupie wiedziałem kim jest ten który mnie tu zamknął lecz nagle usłyszałem kroki i głosy..

-Zbyszek,słyszysz to? Jakieś hultaje małe zalepiły skrzynkę elektryczną gumą do żucia i dali tam radio na którym leci jakieś KRAAA.

-Dobra Andrzej,otworzę skrzynkę i wyłącze radio. Jak jeszcze raz jakiegoś huligana i wandala tu zobaczę to nie ręczę za siebie!

Wtedy niejaki ,,Zbychu the pijak" otworzył drzwiczki lecz szybko wyjebałem mu lepe.

-KRAAAAAAAA

-ŁO MATKO BOSKO! Zostaw Zbysia maszkaro! ~Powiedział ,,Andrzej the menel" i rzucił się na mnie z sztyletem.

-KRAAAAAAA ~Powiedziałem i szybko wyrwałem sztylet Andrzejowi przy okazji wbijając pazury w jego głowę.

Wziąłem sztylet i dobiłem nim moich przeciwników. Postanowiłem zaatakować tego który mnie zamknął.

Po chwili biegu ( a raczej skakania w jednym miejscu po czym teleportowania się chuj wie gdzie) trafiłem na bagna. Widziałem tam siebie i...... Siebie? Wtf?

Pedalski odpowiednik mojego pierwszego wcielenia rozmawiał z moim pierwszym wcieleniem! Obok 1 z nich Stał Maciek.

Po chwili pedałek wyjebał swojemu oryginałowi taką lepe że nawet arnold szwarcelneger by się nie pozbierał....

Wtedy Maciuś mnie zobaczył i powiedział pedałkowi żeby wyjebał mi lepe. Homoś rzucił się na mnie i zaczął ujeżdżać mnie jak dzikie zwierze.... Po chwili dołączył do nas Maciek..... Bałem się i płakałem lecz nic nie mogło opisać rozkoszy jaką czułem..... Czułem się jak ksiądz który śni o tym co chciałby zrobić dzisiaj z ośmiolatką....

-Wikary obudź się. Dzisiaj mamy chrzest jakiegoś dzieciaka.

-KURWA O MOŻE TERAZ JESZCZE ZECHCE MI SIE KRÓLA INNEGO WSZECHŚWIATA?

-Szefie,obudź się. 6 mistrzów bramy się zbuntowało!

-NIE KURWA! CHCĘ WRÓCIĆ DO SWOJEGO NORMALNEGO ŻYCIA! CHCĘ ZNOWU BYĆ NORMALNY I CHCĘ ABY WYDARZENIA Z SHREK.EXE NIGDY SIĘ NIE WYDARZYŁY! NIENAWIDZĘ CIĘ SHREK! NIENAWIDZĘ!!!!!!!!!

-Rutkowski. Nie śpij na lekcji bo wstawie ci do dziennika pałe.

-Proszę nie wstawiać pały do dziennika bo dziennik może się zamknąć i panu przytrzaśnie xDDDD

-MARSZ DO DYREKTORA!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki