FANDOM

Witam jestem Tom i zanim przejde do sedna doś powiem: TO JEST KÓRWA TROLPASTA NJE KRIPIPASTA I KURWA BENDE UŻYWAU MULTUM BUENDUF ORTOGRAFICZNYH CZY WAM SIE TO PODBA CZY NJE!!!

No i jestem wielkim fanem... no, ten teges... guodny jestem... no fanem jestem tego jerza czy cuś. No, byłem.. A WŁAŚNIE KURWA!!! AJ TROLED JU BO MÓWIŁEM ŻE BĘDZIE MULTUM BŁĘDÓW A NIE MA MULTUM!!!

Byłem fanem, bo pewnego dnia jak oglądałem disnej iks de, to mi paczka do domu przyszła. Była tam płyta i list: 

"Joł tom. Wyrzuć to w chuj przez okno.

Kyle"

Ale jak popatrzyłem to... UO KURWA! Pisało sonic.exe a jak mówiłem, lubie tą jaszczurke. Włączyłem płytę i zobaczyłem coś... śmiesznego. Sonic miał czarno czerwone oczy! Jednak nagle grałem tym... no... zjadłbym frytki z dżemem...

Grałem Tailsem i nagle zobaczyłem... Sonica który powiedział: Joł, gramy w chowanego!

I po chwili się bawiliśmy, ale sonic mnie złapał. Następnie wybrałem knukeueoelsa (NI WIM JAK SIE PISZE!). I sonic znowu mnie złapał!

I teraz sterowałem... ROBOTNIKIEM??? Po chwili odkryłem że do gry włamał się SlenderMan bo mi szumiło. Na całym ekranie miałem morde Sonica z  czarno czerwonymi oczami. 

Wstałem i zobaczyłem coś strasznego... TO BYŁA MASKOTKA TEGO DZIWNEGO SONICA!!! 

NIE MIAŁ SIUSIONGAAAAA!!!!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki