FANDOM

JOł, to ja, januszeg, znowu opowjem wam historje strasznom w HÓJ, tak wjenc zapnijcie pasy bo straszne w wój,

ekhem ekhem...

JESTEM KURWA PIERDOLONYM TYM JEBANYM FANEM TYH PIERDOLONYCH POKEMONUF a czekajcie taśmy pomyliłem.

Jestem fanem jaszczurki (czy to królika) imjeniem sonik, tego wjecie s tyh gruf, i ja grauem we wszystkje gry z tom jaszczurkom, i pszyszet do mje jakiś paczka, i tam w tym paczka byuo napisane: "joł otfusz mje" a tam byua puyta s sonikjem, no to se poszuem do mojego laptopa ale sie zwiesiu wjenc pszeportowauem na konsole sega, a ona tesz sie zwiesila wjenc pjerdolnouem tak laptopa rze sie odwjesiu, no to se zainstalowauem i hciauem grać, wuonczyuo sie. ale na końcu pszes uamek sejundy widziauem coś dziwnego, mam dobre uoko wjenc to byla 0,001 1/80 nanosekundy ale widziauem dobrze, wjenc tam byu NYGA, tylko ze oczy mjau czarne z czerwonymi kropkami a tuo zmieniuo sie na KUTASY! NIEEE! byuo okjenko tam gdzie sie wybjera postać, no to wybrauem panke bananke, no i ide tom banankom a tu nagle NYGA JEP URWAU GUOWE PANCE BANANCE! I SIE ROZRYCZAUEM S HÓJ WJE JAKIEGO POWODA! Potem byu śnieg, a po 21,07 sekundach odmjerzane stoperem pojawiu sie on:

ZUO
TA PSZERAŻAJONCA TFASZ, ZEMDLAUEM I ZDEHUEM, KONIEC

SUPSKRUJCIE

==========================================Edytuj

Dodałbym kategorie "sanik" ale nie działa :P