FANDOM

Identyfikator podmiotu: SCP-OKRES

Klasa obiektu: Keter jak najbardziej kurwa!

Specjalne czynności w kwestii przechowywania: Podmiot przechowywany jest w łazience: hermetycznym sześcianu ze stali o wymiarze ściany 5 m. Obowiązkiem jest cotygodniowe sprawdzenie przechowalni pod kątem znalezienia wszelkich pęknięć lub dziur (dziury hehe, ale śmieszne xD). W celi OKRES nie może znajdować się absolutnie żadne urządzenie nagrywające. Ochrona używać będzie przeinstalowanych czujników zmian ciśnienia i detektorów laserowych, aby upewnić się, że SCP-OKRES ciągle znajduje się w celi. 

Nie wolno wykonywać żadnych zdjęć, materiałów filmowych ani audio dotyczących SCP-OKRES, bez uprzedniego zezwolenia od Dr.███ i O5-█.

Opis: SCP-OKRES to kobiecy humanoid mający około 2,38 metra wysokości. Podmiot nie posiada dużej masy mięśniowej, wstępna analiza wskazuje na poważne niedożywienie (obiekt twierdzi, że "odchudzam się, nie mogę być gruba"). Ramiona podmiotu nie odpowiadają proporcjonalnie reszcie ciała obiektu, każda z rąk ma około jeden i pół metra długości. Skóra pozbawiona jest pigmentu; nie stwierdzono owłosienia. Żuchwa SCP-OKRES może się opuścić, tworząc w rezultacie otwór gębowy cztery (4) razy ponad normę ludzką. Inne szczegóły twarzowe odpowiadają prawidłom ludzkim, jednakże oczy są również pozbawione pigmentu. Nie jesteśmy w stanie jeszcze stwierdzić czy SCP-OKRES jest ślepy czy po prostu tępy, że nie potrafi dostrzec swojej urody.

SCP-OKRES nie wykazuje obecności wyższych funkcji mózgowych, obecnie jest traktowany jako obiekt plastikowy. Normalnie SCP-OKRES jest niezwykle łagodny. Czujniki zmiany ciśnienia wewnątrz celi wskazują na to, że obiekt większość dnia spędza na powolnym i regularnym spacerowaniu wzdłuż wschodniej ściany przechowalni. Jednakże, jeżeli ktoś spojrzy na twarz SCP-OKRES, obiekt zakryje ją swoimi dłońmi i zacznie krzyczeć, płakać oraz bełkotać niespójne wyrażenia. W czasie około jednej (1) do dwóch minut (2) od pierwszego obejrzenia twarzy obiektu, SCP-OKRES zacznie biec w kierunku osoby, która to zrobiła (od tej chwili, nazywać ją będziemy SCP-OKRES-PRZEJEBANE). Udokumentowane prędkości wskazują na wartości od 35 km/h do ███ km/h i zdają się być uzależnione od odległości podmiotu od SCP-OKRES-PRZEJEBANE. W tej chwili nie znamy możliwości ani materiału, który byłby w stanie zatrzymać proces SCP-OKRES. Najprawdopodobniej właściwa pozycja SCP-OKRES-PRZEJEBANE nie wpływa na reakcję SCP-OKRES; podmiot zdaje się posiadać wrodzoną zdolność znajdywania SCP-OKRES-PRZEJEBANE.

Notatka: Ta reakcja nie nastąpi, jeżeli obserwator obejrzy artystyczne przedstawienie podmiotu. Po dotarciu obiektu do miejsca przebywania SCP-OKRES-PRZEJEBANE, podmiot zabije i [USUNIĘTO] SCP-OKRES-PRZEJEBANE. 100% wypadków nie pozostawiło żadnych śladów SCP-OKRES-PRZEJEBANE. SCP-OKRES usiądzie wtedy na kilka minut i ponownie stanie się nadzwyczajnie łagodny chwilę po uspokojeniu się. Następnie, spróbuje powrócić do swojego naturalnego habitatu, czyli [USUNIĘTO]. Z powodu możliwej "masowej reakcji łańcuchowej", włączając w to dekonspirację Fundacji i masowe zgony cywilów, odzyskanie obiektu musi być traktowane jako najwyższy priorytet.

Dr. ███ utworzył również petycję, celem natychmiastowej terminacji SCP-OKRES . Rozkaz terminacyjny oczekuje na akceptację 

Audiolog z Wywiadu 096-1: Przesłuchujący: Dr.  Przesłuchiwany: Kapitan (w stanie spoczynku) , były dowódca zespołu odzyskującego Zulu-9-A. Incydent podczas odzyskiwania # 096-1-A.

<Rozpoczęcie nagrania>

████████ ████████, Strefa Badawcza-██

Kpt. █████████: Ale chujoza była z tym odzyzskaniem. Nie wiemy czym jest to guwno, a jeden z moich tępych chujów coś wydobył, a i tak to było chujowe. Skąd mieliśmy wiedzieć że nie mamy patrzeć na tą dziffkę?

Dr. ███: Czy mógłbyś opisać tę misję?

Kpt. █████████: Ta, wybacz. Lataliśmy z galalaltyki Kurvixx na ziemię i z moimi tępymi chujami i mieliśmy to złapać.

Dr. ███: Napisałeś że SCP-OKRES nie reagował na zimno, a było w chuj zimno

Kpt. █████████: Tak, nie miało żadnej swojej kiecki i nawet się nie trząsło z zimna. Mniejsza o to, wylądowaliśmy, zbliżyliśmy się do celu, a Kapral ██ przygotował się do złapania obiektu. Wtedy zadzwonił Dr. ██████. Odszedłem na bok, żeby z nim porozmawiać i w ten sposób uratowałem swoje dupsko, cel pewnie się obrócił do tyłu a wszystkie tępe chuje zobaczyły jej twarz.

Dr. ███: I wtedy SCP-OKRES wszedł we wstrząśnięty stan emocjonalny?

Kpt. █████████: Ta. [Przesłuchiwany przerywa na sekundę] Przepraszam, zaswędziało mnie na jajach.

Dr. ███: Aż, bym je zassał.

Kpt. █████████: Więc… nie ujrzałem twarzy tego czegoś. Moja formacja to zrobiła i zapłacili za to swoimi kutasami.

Dr. ███: Czy mógłbyś się bardziej zagłębić w szczegóły?

Kpt. █████████: [Pauza] Taa. Zaczęło na nas krzyczeć i płakać. Otwarliśmy do niej ogień, kiedy podniósła Kaprala ██ i wyrwała jego nogę. Na Boga...krzyczał "SKURWYSYNIE ZOSTAW MNIE!"...ech wyjebaliśmy w cel mnóstwo amunicji, bez ustanku waliliśmy w niego, a tu nic. W końcu zaczęło [USUNIĘTO] go.

Dr. ███: Wtedy rozkazałeś użyć wyrzutni [Słychać przemieszczanie papierów.] AT-4 HEDT?

Kpt. █████████: Działo przeciwpancerne. Targaliśmy je ze sobą odkąd SCP-DEMBSKI dał nogi. Rozrywało czołgi jak kawałki srajtaśmy. Tak samo walnęliśmy w obiekt.

Dr. ███: Czy SCP-OKRES odniósł poważne obrażenia?

Kpt. █████████: Kurewskie nic. Nadal rozpierdalał mój zespół, cyckuf. [Rysuje palcem półkole na swoim torsie.]

Dr. ███: Ale podmiot odniósł obrażenia?

Kpt. █████████: Jeżeli tak, to dobrze to ukrywał. Powiedziałbym, że stracił wszystkie organy wewnętrzne, całą krew, ale zdawał się tego nie dostrzegać. Kości nadal trzymały się razem, kontynuował rozpieprzanie mojej formacji.

Dr. ███: Więc, właściwie nie wyrządziliście żadnych obrażeń strukturalnych? Możesz oszacować liczbę wystrzelonych nabojów?

Kpt. █████████: Dolną granicę? OVER900000! I nic jej to nie dawało. lel

Dr. ███: Wtedy doleciała Zulu 9-B?

Kpt. █████████: Ta, a moje tępe chuje zostały (USUNIĘTO). Zulu 9-B zdołała pozyskać cholerstwo, a ona po prostu usiadła. Wsadziliśmy go do helikoptera i przywlekliśmy go tutaj. Nie mam pojęcia jak to się stało, że nie ujrzałem jego twarzy. 

Dr. ███: Zdobyliśmy artystyczne przedstawienie twarzy SCP-OKRES. Chciałbyś rzucić na to okiem?

Kpt. █████████: [Pauza] Wiesz co? Po usłyszeniu krzyków tego czegoś i moich tępych chuji, nie chcę mieć twarzy, do której będę w stanie to przypasować… nie. Po prostu, nie.

Dr. ███: W porządku. To by było na tyle. Dziękuję kapitanie.

[Szuranie krzeseł, kroki wychodzące z pokoju. Kapitan █████████ opuścił pokój przesłuchań-22.]

Dr. ███: Oficjalnie wzywam do terminacji SCP-OKRES tak szybko, jak będzie to możliwe.

<Koniec nagrania>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki