FANDOM

NSFW!
Tłumaczenie
Pasta, którą teraz czytasz, jest tłumaczeniem oryginalnej pasty autorstwa Soopakoopa. Link do oryginału można znaleźć tutaj.

Byłem na internecie i szukałem jakiś odcinków z Sonic X czy coś takiego i pewnego dnia znalazłem...TAŚMĘ!!! Miała tytuł "SECRUT PATRIXXX EPUSUD". Wziąłem ją do domu bez pozwolenia bo tak robią praworządni obywatele.

Ale przejdźmy do sedna. Kiedy byłem już w domu włożyłem taśmę do mojego Wii U Ale nie działało. A więc spróbowałem na magnetowidzie, i działało. Wiecie, bo wcześniej nie, ale na tym zadziałało. Teraz, nie tak jak wtedy! Bo wtedy, NIE DZIAŁAŁO!!!! nie DZIAŁAŁO wcześniej mam namyśli! ale działało teraz!

zaczeło się jak każdy epizod w Rich-ass manor, z sanikiem i przyjaciółmi siedząc, drapiąc swoje tyłki, miejąc nadzieję na znalezienie złota albo nawet PLATINUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Platinum jest bardzo rzadkie, nawet bardziej niż złoto! Rouge pomyślała, że to pozwoli jej się wzbogadzić, dlatego zaczęła penetrować dupy jej pazurami w coraz bardziej okrutny sposób, aż Knuckles ją kopnął. Gdy byli na zewnątrz, zaczęli się kłócić i Rouge uderzyła Knucklesa. Trysnęła krew. Kreww!! KHREFFFF!!!! w show dla dzieci! ZŻYGAŁEM SIĘ. bo jestem TAKIM PIERDOLONYM TCHURZEM!

Knuckles ZGINĄŁ! Umg SGHINOŁ!!!! Potem, przeszło do podziemnej sceny.

z PATRIXXXEM śmiejącym się ZŁOŚLIWIE!!! Zaczął medytować, i użył ZŁEJ MOCY!
PATRIXXX POSSESSES KNUX CORPSE

KNUXXX ZOMBIE JEST STRASZNY!!

Siły Kontrolowały trup Knucklesa, tworząc Knuxxxa. Rouge nie myślała że zabiła Knucklesa i przeprosiła, ale Knuxxx oderwał jej głowę, następnie nadział głowę z powrotem na szyję i wycierał ją w gównie! PRZESTRASZYŁEM SIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tails podszedł i zapytał co się dzieję, i wtem Knuxxx złapał go i rozerwał go na pół i wyciągnął jego wnętrzności, a następnie zaczął je deptać i kopać, a następnie przywiązał je do pewnego dynamitu i wypierdolił je na słońce! to było zbyt brutalne, i się rozpłakałem bo Ja I Mój Kolega zawsze lubiliszmy dyskutować o dziewczencej wersji Tails z OGROMNYMI CYCKAMI!

wtem Knuxxx wszedł do domu Sanica i próbował go ZABIĆ, ale SANIC zabił go na 1-HITA! JEDNAK, Patrixxx następnie WYSADZIŁ KNUXXXA (bo jebać ciągłość) i zaczęli WALCZYĆ i KREW była WSZĘDZIE!
Kiedy wydawało się, że SANIC wygrał, PATRIXX zajebał go ze ZŁEGO LASERA!

247px-PATRIXXX KILLSED SANIC

PATRIXXX ZABIJA SANICA ZŁYM LASEREM!

Wyglądało to tak, jakby wszystko było stracone, ale moc miłości Amy uleczyła Sanica i wywaliła Patrixxxa i...

...nah żartowałem ona też zgineła lol

Więcej z Fandomu

Losowa wiki