FANDOM

Dzisiaj idąc do szkoły, zauważyłem przy drodze starszego pana w czarnym garniturze i eleganckim kapeluszu sterczącym na jego tłustych włosach. Kiedy przechodziłem obok niego, zaczął iść w moim kierunku, a ja trochę się przestraszyłem, więc ostrożnie się odsunąłem. Mężczyzna jednak podał mi rękę. Pomyślałem, że może nie ma sie czego bać i uścisnąłem ją. Nie trwało to długo, bo poczułem coś mokrego i śliskiego. Cofnąłem się. Spojrzałem na rękę mężczyzny. Gniła, podobnie jak jego ciało. Garnitur był pokryty pleśnią i chodziły po nim robaki. Stałem sparaliżowany przez chwilę, lecz gdy mężczyzna zaczął się zbliżać zacząłem biec. Jednak ON się nie spieszył. Szedł za mną powoli, pewnym krokiem.

Biegłem, dopóki nie stanąłem pod budynkiem szkoły i nie upewniłem się, że mężczyzna nie idzie za mną. W końcu bezpiecznie pognałem na lekcje. Była godzina 8:05. Znów się spóźniłem. Szybko zająłem miejsce i poczułem coś w dłoni. Liścik. Przeczytałem: "Teraz jesteś nasz". Przestraszyłem się, a jednocześnie czułem się bezpieczny. Tu w klasie, przy wszystkich nic mi nie grozi. Dla pewności rozejrzałem się. Nie poznałem nikogo. "Pomyliłem klasy? Nie, chwila, tutaj wszyscy... martwi!".

Jęknąłem z przerażenia. Twarze wszystkich zwróciły się w moją stronę. Po wszystkich pełzały robaki. Wybiegłem z klasy. Ruszyłem do domu, nie rozglądając się za nikim. Wszyscy wyglądali tak samo. Z przerażeniem wbiegłem do mieszkania. Bałem się tego, co tam zastane. Jednak było to jeszcze gorsze, niż sobie wyobrażałem. Osobą, którą tam zastałem, nie była moja mama. Poznałem ją. To poprzednia właścicielka mieszkania, zmarła kilka lat temu. Uśmiechała się do mnie. Chciałem uciekać, ale moją uwagę zwróciło lustro. Spojrzałem w nie. Po mojej twarzy pełzały robaki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki