FANDOM

Dziś rano obudziłam się. Potem jak zwykle zjadłam pięć Marsjanków. Poszłam do łazienki się uczesać i pod
Marsjanki.jpg

To opakowanie marsjanek było pod prysznicem.

prysznicem było opakowanie Marsjanek. Potem wyszłam do szkoły. Facetka z pszyry oddawała sprawdziany. Na moim sprawdzianie nie było oceny, tylko czerwony napis "PRZEDAWKOWAŁAŚ MARSJANKI". Kiedy poszłam się wysrać na przerwie na wewnętrznej stronie drzwi pojawił się napis "PRZEDAWKOWAŁAŚ MARSJANKI" napisany czymś podobnym do krwi tyle że zielonym.

Potem, już po lekcjach, poszłam do domu. Przed drzwiami do mojego bloku stał kot i ciągle powtarzał "przedawkowałaś Marsjanki, przedawkowałaś Marsjanki". Potem zmienił się w opakowanie Marsjanek. Poszłam do mojego pokoju i zaczęłam grać w Minecraft. Wyszłam z kopalni i poszłam do mojego domu. Zamiast domu było tam gigantyczne opakowanie Marsjanek! Szybko pobiegłam do wioski Januszy. Tam, gdzie powinna być wioska Januszy była dziura aż do próżni! Na jej ścianach było napisane diamentowymi blokami "PRZEDAWKOWAŁAŚ MARSJANKI". Przestraszona wyłączyłam Minecraft i włączyłam The Sims 4. Chciałam wczytać zapis z moją ulubioną rodziną. Kliknęłam "wczytaj" i zamiast moich zapisów pojawił mi się tylko jeden o nazwie "PRZEDAWKOWAŁAŚ MARSJANKI". Kliknęłam na nie i pojawił się komunikat z napisem "Nie odwracaj się.". Przerażona szybko wyjęłam baterie z laptopa. Nie wiem czemu odwróciłam się. Za mną stało opakowanie Marsjanków. Po kilku sekundach zniknęło.

Obudziłam się o drugiej nad ranem. Słyszałam jak ktoś lub coś szepta "przedawkowałaś Marsjanki". Włączyłam światło i spojrzałam za okno. Było tam gigantyczne opakowanie Marsjanków. Zaczęło się otwierać. Wyszła z niego armia Marsjanków, każdy wielkości normalnego opakowania Marsjanków. Szybko zamknęłam drzwi do pokoju na klucz, przykryłam stół kocem i weszłam pod ten stół. One już prawie dostały się do mieszkania. Pisze to aby was przestrzec przed przedawkowywaniem Marsjanków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki