FANDOM

Pasta ta jest kontynuacją pasty ,,free dogecoin.exe" którą polecam. 

Dobra,jakoś udało mi się wstać po tych wszystkich zadanych ranach... Końcowkę poprzedniej części pisał mój oprawca więc nie jest ona zbyt zgodna z prawdą. A więc tak.... Udało mi się odnaleźć wyjście z tego dziwnego budynku i okazało się że jest on pod domem mojego kolegi. Kiedy zobaczyłem że w jego pokoju jest truchło jego,jego matki, i jego ojca a truchło psa jest zawieszone na żyrandolu postanowiłem przeglądnąć mu komputer w poszukiwaniu dowodów. Znalazłem tylko plik ,,kliknijmnie.exe". Kiedy go kliknąłem na pulpicie zainstalowały się 3 inne pliki a ,,kliknijmnie.exe" usunął się. 

Były tam pliki o nazwach ,,readme.txt"  i ,,freekrypto.exe" oraz ,,dowódzbrodni.avi". Otworzyłem plik readme.txt a to co zobaczyłem wprawiło mnie w osłupienie. 

W pliku było napisane że mogę otworzyć tylko jeden z 2 plików nie wliczając readme.txt. Bez namysłu otworzyłem plik freekrypto.exe bo najprawdopodobniej przez mojego przyjaciela straciłem moje kryptowaluty. Niestety to był błąd. 

Kiedy otworzyłem ten plik ukazały mi się 3 okienka. Portfel litecoin,dogecoin i bitcoin. W każdym z nich na początku było 999999999mln. danej waluty w portfelu a ta liczba co 10 sekund rosła o jedną dziewiątke. Postanowiłem wypłacić to wszystko do swojego portfela lecz jak kliknąłem na zakładkę wysłania był w niej DŻEF DA KILEEER!!!211!@!545&W67Q36Q875R2658162487614715100101010101201010302901248209586769696969696969961!!!!111!!@1!1!!1+2=CHUJWIEILE 

DŻEF BYŁ TAKI HIPERWLASDAFAKFAISTYCZNY ŻE UMARŁEM XD. 

hahahahhahahahahhahaa żartowałem hahahahahhahahahahahhahaha hahh awhah hahdafuahha hsdhahdjhahdhaj hdhadjahhahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhavhahahhahahhahahhavvvhahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahha ciekawi mnie ile ta pasta będzie ważyć.... PEWNIE TYLE ILE MÓJ STARY XDDDD hahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahha Ej dobra bez jaj. Nie wiem po co dałem taki tytuł i nie mam pomysłu na dalszą kontynuację pasty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki