FANDOM

Proszę o poprawianie błędów w miarę możliwości... ~~Bloodymushroom :D

- Stary! Jane jest świrnięta! - oświadczył.
- Eee... A ona nie chce cię czasem zabić? - zapytałem zmieszany tą sytuacją.

- To za mało, żeby mnie pokonać - Po tych słowach Jane złapała go za włosy i momentalnie pocałowała w policzek. Jeff padł na ziemię, a Jane uciekła w pośpiechu.

Koniec wspomnienia - By kontynuować wrzuć dwadzieścia groszy.

Niestety nie miałem przy sobie kasy..., tylko te dwa złote które dał mi Jeff za plaskacza.
- Jeff, albo ona cię w jakimś stopniu lubi, albo to jej nowy system obrony przed tobą - powiedziałem, po czym zaśmiałem się lekko.
- Ej! To nie jest zabawne! - krzyknął Jeff z rozzłoszczoną miną.
- Dobra... Może spotkaj się z nią, wtedy sobie to wyjaśnicie... - zaproponowałem.
- Może... A może zje moje serce jak spaghetti! - wykrzyczał białoskóry wyraźnie zmartwiony.
- Nie zje... - uspokoiłem go.
- Dobra - przytaknął i obaj poszedliśmy na miasto szukać jego "dziewczyny".
Po dwóch godzinach szukania, udało nam się znaleźć klub w którym występowała. Aha i nie pytajcie jak Jeff przechadzał się po ulicach niezauważenie, bo sam tego nie wiem. Tak czy siak..., rozkazałem Jeffowi obstawiać tyły, więc został przy drzwiach pilnując wyjścia. Okazało się, że Jane pracuje jako śpiewaczka... Podszedłem do niej i przerwałem show zaciągając ją za kulisy.
- Co to miało być? - zapytałem.
- Co, co?
- Pocałowałaś Jeffa...
- Przez przypadek! - zarzekła się Jane.
- Tak, już to widzę. Przez przypadek złapałaś go za czuprynę i złożyłaś pocałunek na jego poliku... - oświadczyłem sarkastycznie.

- Teraz znasz całą historię... - oświadczyła Jane.
- Czyli Jane mnie trochę lubi? - powiedział z nutką nadziei w głosie.
- Tak jest chłopie. Tak jest... - odrzekłem mu z sarkastyczną miną. - Chodźmy na herbatę, co? - zapytałem po chwili.
- Dobra! Jak chcesz... - odpowiedział z wyraźnie szczęśliwą miną. Tak oto Jeff dostał padaczki... Ah... Nie ta historia.
*Eghem...
Tak oto Jeff i ja poszliśmy na herbatkę po wyjaśnionej sprawie z Jane...