FANDOM

Molte Volte Edytuj

NSFW!

Był cieplutki zimowy poranek, zegar wskazywał godzinę 16:66, to był znak że tego dnia wydarzy się coś złego. Siedziałem jak zwykle przed komputerem ponieważ jedyna dziewczyna jaką mam, posiada 5 palców. Grałem wtedy sobie w grę "Sanic.eze" bardzo fajna gra polecam wszystkim 2/10.

Potem nadszedł czas aby posiedzieć na internecie, więc wzięłem wyciongnełem modem internetowy z plusa xddddddd i wsadzilem go sobie w anusik, baaarco głemboko, jag nigdy. Wtedy poczułem coś wgłembbii mojego jelitka. Bolało mnie to bardzo mocno, nagle odezwał się głos

- To ja kazałem serbskim snajperom napierdalać do dziec

iAAAAA SKURWYSYNY KTO TO POWIEDZIAŁ

- To ja kazałem magikowi skoczyć z okna mówiąc mu, że go złapę

Nie no kurcze pieczone jajko sadzone przecież to jusz jes jakaś pszesada. Tak nie bendzie ić stont!

- TO JA kazałem Paulowi Walkerowi zapierdalać 250km/h w zakręcie

No nie ty jebany frajerze, zabiłeś mi aktora mojego ukochaniego

- TO JA sprzedałem Uran czeczenom.

Dalej nie pamiętam co sie działo, obudziłem się w szpitalu z modemem w dupie, bolało bardzo ale lekarz powiedział że to tylko chwilowe i żebym czuł się jak u siebie w domu XDDDDDD. Po krótkim czasie wypuszczono mnie ze szpitala, z nadzieją wrócilem do domu. Pierwsze co zrobiłem to włączylem komputer, jednak nie chciał się uruchomić... Zaniepokoiło mnie to.

Po długich staraniach zauważyłem że wtyczka jest wyciągnięta "CO ZA CHORY POJEB MI JĄ WYCIAGNĄŁ?" zapytałem jakby sam siebie i włozyłem ją do gniazdka. NAGLE JEEEEEEEEB SPIĘCIE chuj strzela korki a mnie nakurwia prąd z mocą 2137papieżów/kremuwkogodzine ale wyszedłem cało i postanowiłem iść do sąsiadki po trochę prądu.

Poszedlem i sasiadka jak zawsze dała mi prąd do wiaderka, teraz odpaliłem komputer. Był tam tylko jeden plik "Press_I_Dent.exe", po chwilii zastanowienia (tak na prawdę to nie umiałem czytać i czytałem po kolei litery wiec troszkę mi to zajęło) odpaliłem program. Komputer wyłączył się.Gdy uruchomiłem go ponownie, zobaczyłem że moja tapeta zmieniła się... TO... TO COŚ... nie to nie możliwe to był okropny widok. To wręcz nie do opisania. TO BYU ANŻEJ DÓDA. NAJWIENKSZY PREZYDENT WOJENNY OD CZASUW BREDZISŁAWA KOMORUSKIEGO.

On miał strasznie pocharatany ryjec, czarne oczy i było wszędzie morze supermegagigananohektohiperrealistycznej krwi. Wystraszyłem się i wypierdoliłem przez okno. Obudziłem się w szpitalu, przypomniało mi się że mieszkam na 7 piętrze.

Piszę do was ze specjalnej aplikacji umożliwiającej mi pisać do was za pomocą zębów. Trudno mi zwłaszcza, że zęby mam w kieszeni.Teraz już wiem, że powinienem był głosować na Pawełka Kukiza, tylko on by mnie zrozumiał... Teraz już za późno na wszelkie zmiany. RZEGNAJCIE.

Straszna Tapeta.png

TO ON

Więcej z Fandomu

Losowa wiki