FANDOM

- Ja pier… - to powiedziałem od razu jak otworzyłem oczy.

- Ja pier… - to powiedziałem od razu jak zobaczył okolice.

Kiedyś to była rajska wyspa. Pełna dzikiego życia zwierząt i młodych ludzi.

Teraz to był chaos i pożoga. Bujna roślinność zmieniła się w jeszcze palące się zgliszcza. Z pobliskiej wioski było słychać wrzaski i piski. Piasek na którym leżałem był pomieszany z żółtą, czarną i czerwoną cieczą.

Postanowiłem pójść wzdłuż plaży by się rozejrzeć po tym piekle. Widziałem wiele osób ledwie żywych, tak ciężko oddychają jakby mieli wielki ciężar na klatce piersiowej. Daleko zobaczyłem dwóch kolesi biegnących jakby ich sam diabeł gonił ale dojrzałem że jeden miał nie naturalnie wykręcone przedramię a drugi chyba zabandażowane złamanie otwarte uda.

Usłyszałem huk wybuchu i przybrzeżna góra po prostu wpadła do morza, tworząc olbrzymią fale. Musiałem uciec w głąb wyspy by mnie nie zalało.

Za pierwszym zakrętem zobaczyłem drzewo na którego gałęziach leżało mnóstwo ludzi.

Uciekałem dalej ile sił w nogach aż dobiegłem do ulicy.

- Super!!! Cywilizacja. – powiedziałem pełen entuzjazmu.

Postanowiłem iść wzdłuż drogi. Z każdym metrem robiło się coraz dziwniej, minął mnie koleś z wbitym w plecy nożem, później była kobieta z pochodnią i widłami, mówiąca cos po łacińsku .

  Dotarłem do końca drogi, która skończyła się na jakieś wyżynie i spojrzałem w miejsce z którego przybyłem. Był tam ogromny wypalony pentagram i jakiś ogromny krab wychodzący z morza.

Nachodziło mnie jedne jedyne pytanie:

- Co się ku*** stało na tej imprezie?

Autor:Zdrodo123 (dyskusja) 16:10, maj 16, 2014 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki