FANDOM

BYLEM RAS F INTERNETACH I ZNALAZUEM GRE PIOTREK.EXE DIABEU EDYSZYN. AK JOM FLONCZYLEM TO JAKIS KSIONC SPIEWAU ZE DIABEU NOSI PUMPY I PENTAGRAMY NA PORTKACH, DIABEU LUBUJE SIE W CZARNYCH KOLORACH, A POTEM POJAFIŁ SIE NAPIS OJ DANA DANA, POSUCHAJ SZATANA NAPISANY HYPERREALISTYCZNĄ KRFHIIIIIIIIIIIIĄ I DWE OPCJE DO FYBORU TAK, NE. WYBRAUEM NE BO SIE BAUEM I NAGLE POJAFIŁ SIE NA KONICU GIEREĆKI KSIONC Z PIOSENKI I POWIEDZIAU - WIEC ŻE COS SIE DZIEJE, A POTEM WYSKOCZYU PRZES OKNO. ŁO DE FAK? - POMYSLAUEM I ZOBACZYUEM ZE W GRZE MAM NOWE OPCJE NJU GEJM I LOAD GEJM. FSIOŁEM LOAD I TAM BYU JEDEN SEJF - KOBYŁA MA MAŁY BOK. ŻEM GO ZAUONCZŁ I SIE GRA ZACZEUA. NE WEM CZEMU CHODZIUO SIE W NIEJ SANIKIEM Z TEJ GRY SANIK DR HEDŹGEHOG I TAK SZŁEM I SZŁEM I SPOTKAUEM KOBYŁE CO MIAŁA MAŁY BOK. NO TAK, KOBYŁA MA MAŁY BOK CZYTANE OD TYŁU TO KOBYŁA MA MAŁY BOK! - POWIEDZIAUEM SAM DO SIEBIE. NAGLE W GRZE COS SIE POJAWIUO I ZJADUO TOM KOBYŁĘ. TO BYM MUJ KOLEGA PIOTREK CAŁY W HIPEREALISTYCZNEJ KHRFIIIIIIIIIIIIIIIII I Z UŚMIECHEM DŹEFA. JU AR NEXT POWIEDZIAU. NE!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!1 - ODKRZYKNOUEM MU I WYUONCZYŁEM KOMPIUTER. NAGLE ROZLEGUO SIE PUKANIE DO DŹFI. KTO TAM? - SPYTAUEM. A ZGATNIJ - ODPOWIEDZIAUO TO COS ZA DŹFIAMI. YYYYYYYYYYYYYYY... EEEEEEEEEE... NE FIEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!. PIOTREK.EXE TY GUOMPIE!!!!!!!!!!1111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O KUREDE!!!!!!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!11111 - KRZYKNOUEM I WYSKOCZYŁEM PRZEZ OKNO, ALE ŻE MIESZKAM NA 6 PIENTRZE TO SIE POUAMAUEM, A PIOTREK.EXE MNIE ZJADŁ. A MUFIŁEM ŻE COŚ SIE DZIEJE - POWIEDZIAU JESZCZE KSIONC.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki