FANDOM

Siema jestem Henio i mięsny jeż to moje ulubione danie, ale to jest kompletnie nie istotne. No więc opowiem wam historię z mojego marnego życia. Hehe i jestem teraz w czyśćcu, bo umarłem.

Z powodu mojego marnego budżetu postanowiłem podjąć się jakiejś pracy. No i tak sobie czytałem gazetę i zauważyłem ogłoszenie:

"Szukam kogoś kto mógłby przypilnować Kulę przez

jedną noc. Kula jest niezwykle RUCHLIWY i

(nie)inteligentny. Opłata za przypilnowanie Kuli

wynosi 5 zł. Mój numer telefonu to : 420-666-069"

Gdy tylko spojrzałem na to ogłoszenie wiedziałem, że to coś dla mnie. Zadzwoniłem. Cieszyłem się jak wariat (którym jestem), gdy usłyszałem że ten facet mnie przyjął. Postanowiłem urządzić z tego powodu IMPREZĘ!!! Na moją imprę przyszli wszyscy moi przyjaciele (czyli nikt). Świetnie się bawiliśmy jedząc mięsnego jeża. Przez całą noc nie mogłem spać, ponieważ byłem bardzo podekscytowany moją nową pracą. Rankiem nie mogłem się doczekać nocy. Co chwilę spoglądałem na zegarek. W końcu nadeszła ta chwila, na którą tak bardzo czekałem. Wsiadłem do mojego zajebistego Tico i pojechałem do pizzerii "Kula Raper's Pizza".

Właściciel był bardzo miły i mnie oprowadził po pizzerii. Zacząłem pracę. Było bardzo nudno. Na szczęście miałem przy sobie mojego smartphone'a. Oglądałem "M jak Menel" na moim smartphonie.

Smartfołn

Smartphone Henia

Obejrzałem już wszystkie odcinki tego gówna. Postanowiłem sprawdzić kamery. Było ich sześćdziesiąt dziewięć. No i sprawdzam. Pierwsza - nic, druga - nic, trzecia - nic. Dopiero na dwudziestej coś zauważyłem. Trudno było mi określić to co zobaczyłem. Wyglądało jak zwierzę z dziwnymi oczami, które wyglądały jak oczy kucyka pony.  godziny. Zgłodniałem. Wyciągnąłem z mojego pudełka śniadaniowego mięsnego jeża przygotowanego przez Beatkę. Zjadłem go w pięć sekund. Był bardzo dobry. Rozpływał mi się w (krzywej) mordzie. Nom nom nom.

Pudełko henia

Pudełko Henia

Nagle Kula wyskoczył mi na (brzydki) ryj, i zaczął mnie ruchać. Wtedy właśnie zrozumiałem dlaczego w ogłoszeniu było napisane że Kula jest RUCHLIWY. Po tym wydarzeniu umarłem.
Kula raper

Kula

Więcej z Fandomu

Losowa wiki