FANDOM

W pewnym złym mieście, które zwie się Sosnowiec wydarzyło się zło. W budce z kebabem zrobiono... burgera!!! Burger ten był inny... znacznie inny. Był on cały czarny. Jego stwórca nazwał go Nyga-burgerem.

Nygaburger.jpg

Tak wygląda Nyga-burger

Stary arab, który stworzył to "dzieło" postanowił go zachować. Po trzech godzinach siedzenia na analegro znalazł to czego szukał. Była to szklana gablota. Ahmed (bo tak na imię staremu arabowi) dokonał zakupu szklanej gabloty. Dwa dni później arab odebrał swoją gablotę. Tego dnia Ahmed szybko pojechał swoją limuzyną do budki z kebabem by oficjalnie umieścić Nyga-burgera w gablocie. Gdy arab wszedł do budki umieścił gablotę w odpowiednim miejscu i włożył do niej Nyga- burgera. Po tym wrócił do domu.

Gababablota.png

Gablota

W nocy Nyga-burger ożył. Nie podobało mu się to, że został odizolowany od świata zewnętrznego. Burger próbował rozbić gablotę, lecz nie udawało mu się. Nagle Nyga-burger dostał Nyga-power i stał się super Nyga-burgerem. Super Nyga-burger rozwalił gablotę i całą kebabianię.

Zuo.jpg

Kebabiarnia

Zaczęła się apokalipsa super Nyga-burgera. Nyga-burger miał na celu opanować świat oraz zniszczyć wszystkie budki z kebabem. Po tym co mu zrobił Ahmed, burger znienawidził ludzi, a w szczególności arabów. Nyga- burger stwierdził, iż zemstę zacznie od zabicia swego "ojca".

Po kilku godzinach poszukiwań domu araba znalazł go.

Chatkaarabka.jpg

Chatka arabka

Nyga-burger wślizgnął się cichutko przez otwarte okno. Ahmed nie spodziewał się odwiedzin swojego "potomka". Gdy arab czesał swe "bujne" włosy, super Nyga-burger podszedł do niego od tyłu i... zabił za pomocą Nyga-gun'a. Następnie rozpruł brzuch swego stwórcy i wyrwał mu wszystkie flaki. Super Nyga-burgerowi spodobało się zabijanie ludzi. Pragnął zabić ich więcej. I więcej! I WIĘCEJ!!!

Ehłe.jpg

Arab Ahmed

Po Sosnowcu nie zostało już nic. Super Nyga-burger zabił wszystkich mieszkańców i zniszczył wszystkie budki z kebabem. Burger postanowił zniszczyć Polskę.

Trzy lata później Super Nyga-burgerowi do zniszczenia pozostało największe państwo świata - Rosja. Nyga-burger zaatakował Moskwę. Wszystkim dobrze znany prezydent tego kraju wysłał do walki najlepsze jednostki wojskowe. Nyga-burger nie dawał za wygraną. W końcu prezydent Rosji - Putin był tak wkurzony, że postanowił spuścić na Super Nyga-burgera... BOMBĘ ATOMOWĄ!!!

Bomba atomowa zniszczyła super Nyga-burgera... oraz Rosję.

Świat został zniszczony. Nic po nim nie zostało...

I WTEM WYSKOCZYŁ SZKIELET!!!!! 

-

-

- nie no dobra żartuje sobie 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki