FANDOM

Otworzyłem oczy a serce waliło mi niczym po maratonie cały przestraszony jak uciekający pająk przed człowiekiem schowałem się pod kołdrę i myślałem tylko "Jezus Maria, co to było nie nieee". Obudził mnie hałas, który nie tylko zaniepokoił mnie, ale i obudził te myśli sprawiające, że nienawidzisz swojego własnego umysłu "Boże! Creepypasty przyszły po mnie i teraz mi coś zrobią" i tak w kółko myślałem w końcu nie wytrzymałem pod kołdrą z powodu gorąca i braku powietrza odkryłem tylko głowę. Znów hałas i szelesty "Najpierw mi zabiorą nerki, potem gardło poderzną, zastrzelą, wypatroszą, twarz mi zabiorą, kończyny mi wyrwą.." bardzo powoli sięgnąłem po telefon, żeby sprawdzić, która godzina i oślepiony światłem, ledwo wyczytałem "0:24". Leżałem tak przez chwilę a hałasy były różne raz trzaśnięcie szafki, szelest siatki czy stukanie "Dobra.. dam radę w końcu mam psa.. tak on mi pomoże" zebrany w sobie i pewny, że mój wierny siejący strach Rottweiler obroni przed potencjalnym zagrożeniem. Wstałem z łóżka i obudziłem Brutusa, po czym cicho wyszedłem z pokoju z zaspanym psem. Zobaczyłem, że w kuchni świeci się światło to tam cicho zaczaiłem się i wychyliłem głowę tak, żeby zobaczyć, kto tam jest. Przeraziłem się... To był mój brat robiący sobie kanapki jakim cudem on odszedł od tego komputera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki