FANDOM

Witajcie. Muszę wam coś opowiedzieć.

Przechodzę od razu do sedna sprawy. Zapewne znacie grę na smartf
1000px-Nightbloodpou.jpg
ony i tablety "Pou".

Pewnego razu szukałem sobie innych Pou, z którymi mógłbym się zaprzyjaźnić. Jednak nie miałem jasno określonej wizji nazwy stworka, więc klikałem "Random Pou". I właśnie tu zaczyna się moja historia....

Wyświetlił mi się Pou o nazwie "nightbloodpou". Pomyślałem, że to dziwna nazwa dla słodkiego stworka, no ale kontynuowałem. Pou miał brązowy kolor skóry, cylinder na głowie i garnitur z czerwoną kokardą. Dwór wyglądał zwyczajnie: domyślne kwiaty, sceneria i takie tam. Jedyne co się różniło to dom. Niebieskie ściany z fioletowym dachem.

- Co mi szkodzi, wejdę - pomyślałem. Tu rzeczy stały się dziwne. Cały dom był pomalowany na biało. Trochę dziwne malować dom jedynie na ten kolor, no ale cóż. Piłka była także domyślna - biała pingpongowa. Sprawdziłem jeszcze jego przyjaciół - było ich dwóch. W sumie się nie dziwiłem, kto by chciał się z nim przyjaźnić...

- Dziwne, że z tobą ktoś chce się przyjaźnić! - krzyknął do mnie.

Zamurowało mnie. Pou... powiedział coś do mnie?! "Nie, to niemożliwe" - pomyślałem. Wyłączyłem aplikację. Ponieważ było późno, poszedłem spać. Tej nocy miałem straszny sen.

Śnił mi się właśnie nightbloodpou. Z jego oczu leciała krew. Mówił do mnie: "ZGINIESZ, DOPROWADZĘ CIĘ DO SZALEŃSTWA".

Obudziłem się przerażony. Była 3:54. Coś mnie kusiło, żeby zobaczyć znowu nightbloodpou.

- Nie mogę!

- Musisz.... - mówiło coś w mojej głowie.

- Nie zrobię tego... Nie! - kliknąłem "Przyjaciele"

- Tak! Wyszukaj mnie!

- PRZESTAŃ! CO JA ROBIĘ?! - już miałem wpisane żeby wyszukał "nightbloodpou". I zrobiłem to. Kliknąłem "OK". Nie dałem rady, musiałem to zrobić. Nagle wyskoczyła mi jego postać. Znów mówiła: "Uwielbiam patrzeć jak pogrążony w rozpaczy walczysz sam ze sobą".

Nie mogę już tego znieść! Zrozumcie moją decyzję!!!

_______________________________________________________________________________________

Policja odnalazła tę notatkę w ręce 15 - letniego Adama, kiedy popełnił samobójstwo, strzelając do siebie z pistoletu. Konto o nazwie "nightbloodpou" zostało usunięte, lecz może znowu się pojawić. Gdy je odnajdziesz, proszę natychmiast to wyłącz.

Dodatek: Przeprowadzono wywiad z MartyllaPou, dziewczyną, która zaprzyjaźniła się z nightbloodpou. Powiedziała, że w stosunku do niego trzeba być bardzo ostrożnym. "Żeby cię nie nękał, musisz dać mu gwiazdkę, znak, że go lubisz. Wtedy nie będzie cię straszył. Ja tak zrobiłam i nie żałuję." - mówi MartyllaPou.

UWAGA! KONTO "nightbloodpou" ISTNIEJE ZNOWU! PROSZĘ ZACHOWAĆ OSTROŻNOŚĆ, JEŻELI CHCESZ GO ZOBACZYĆ! KONIECZNIE PAMIĘTAJ O ZOSTAWIENIU GWIAZDKI!!!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki