FANDOM

W każdym mieście, w każdym kraju, jest jakiś zakład psychiatryczny, bądź dom opieki społecznej, do którego możesz się udać. Gdy dojdziesz do recepcji, zapytaj o kogoś, kto nazywa siebie "Strażnikiem Butelki." Pracownik popatrzy na ciebie zdziwionym wzrokiem i uniesioną jedną brwią. Jeśli ma uniesioną lewą brew, jak najszybciej uciekaj z tego budynku, nie odwracaj się za siebie, i nie miej styczności z żadną szklaną butelką przez 3 dni. Jeśli jednak ma uniesioną prawą brew, zapytaj jeszcze raz, a zaprowadzi cię do pewnego korytarza. Będzie obskurny, a ściany będą popękane i podrapane. Nie zwracaj na nie uwagi, idź przed siebie pewnym krokiem. Kiedy usłyszysz trzask butelki spuść głowę i patrz tylko na podłogę. Przejdź powoli 50 kroków. Możesz po tym podnieść głowę. Będziesz w korytarzu pełnym alkoholików. Nie zwracaj uwagi na zapach. Każdy będzie ci proponował aby się napić, ale każdemu musisz odmówić. Nie zwracaj uwagi na krzyki i namowy, po prostu szybko idź pewnym krokiem przez korytarz. Jeśli chcesz, możesz nawet biec. Między nimi zauważysz niemal identycznie wyglądającego jak reszta człowieka, jednak będzie siedział i miał spuszczoną głowę. To właśnie Mieczysław. Podejdź do niego i usiądź obok. Wszyscy nagle znikną a korytarz zmieni się w budynek z cegieł, jednak bez drzwi ani okien. Mieczysław odpowie ci tylko na jedno pytanie: Czy można do Nich dodawać zagrychę? Mieczysław powoli wstanie, i zaproponuje ci piwo. Jeśli odmówisz, Mieczysław zacznie ci mówić o okropieństwie alkoholizmu i nałogów, co przyprawi cię o mdłości i melancholię, i już do końca życia będziesz miał kaca. Jeżeli jednak przyjmiesz propozycję, Mieczysław w swoich rękach zmaterializuje dwie butelki piwa. Jedną da tobie. Pod żadnym pozorem nie wolno ci będzie się z niej napić, dopóki Mieczysław tego nie zrobi. Jeśli weźmie łyk, możesz już spokojnie zacząć pić. Musisz wypić całą butelkę. Jeżeli urwie ci się film, i stracisz przytomność, obudzisz się poza zakładem, ale już zawsze będziesz pijany. Gdy jednak zachowasz przytomność. Bez względu na to czy masz mocną, czy słabą głowę, po tym jednym piwie staniesz się kompletnie pijany. Mieczysław zniknie, a ty znajdziesz się na ulicy. Będziesz musiał po pijanemu trafić do swojego domu, który znajduje się w oddali na ulicy naprzeciwko. Kiedy w końcu trafisz do swojego domu, gdy przejdziesz przez drzwi znów znajdziesz się w pomieszczeniu z cegieł razem z Mieczysławem. Nadal będziesz pijany. Pan Mieczysław zaproponuje ci zagrychę. Jeżeli będzie to ogórek, weź ją. Zostaw ją sobie na później. Będzie ci potrzebna. Jeśli będzie to chleb, zjedz go. Ale gdy będzie to cokolwiek innego, odmów. To pułapka, a zagrycha okaże się trucizną. Po tym, Strażnik wręczy ci butelkę wódki. Stracisz przytomność. Obudzisz się pod najbliższym monopolowym. W twojej ręce będzie butelka, oraz (jeśli został ci wręczony) ogórek. Zjedz ogórka, a natychmiast pozbędziesz się efektów ubocznych upojenia. Butelka wódki w twojej dłoni jest przedmiotem 69/538. Kiedy zostanie otwarta, wszystkie się połączą. Jednak za pomocą nakrętki będziesz mógł zmaterializować dowolny alkohol. To od ciebie zależy czy się powstrzymasz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki