FANDOM

Michael Władca Demonów.png

Witaj,bardzo lubię grać w różne ,,straszne" gry.Raz napatoczyłem się na grę pt.Michael.exe

Nazwa Michael skojarzyła mi się z moim kolegą Michaelem,który nagrywał filmy na YouTube. Od razu ją pobrałem i zacząłem rozgrywkę.Ekran gry był czarny dobre pare minut,tylko w tle było słychać jakieś dzwięki. Przesiedziałem 5 minut,a tu nagle JEEEEEB! NA MAKSA PIER*OLNEŁO MI ZGLITCHOWANE LOGO SEGA Z SONIC.EXE! O KU*WA!

Zacząłem rozgrywkę...

Pierwszą rzeczą jaką musiałem zrobić,to Fantomem zbierać pierścienie.Przechodziłem kolejne poziomy,gdy nagle załadował mi się poziom ,,Can You Feel The Dark Power? Act 0" Nic tam nie widziałem,a zamiast sterować Fantomem grałem Jeffem The Killerem.Znalazłem przejście do jaskini.To mnie na naprawdę zszokowało co tam zobaczyłem. Zamiast poziomu rodem z Sonica,był tam poziom z Pokemonów.Nic tam nie było,tylko droga prowadząca do domku Billa.Wszedłem do domku.Kolejną rzeczą która mnie zdziwiła,to było to że byłem w Miss Fortune.Jednak zamiast pułapek byłem tam ja i Fantom.Fantom miał zamknięte oczy i lewitował nad ziemią.Kazałem mojej postaci podejść,jednak mnie coś odpychało.Próbowałem po raz 5 i nagle zobaczyłem scenkę.Było zbliżenie na Fantoma,on otworzył oczy a w tle był straszliwy wrzask przerażenia rodem z piekła.Widziałem to,te jego zaropiałe straszne oczy.Nagle dookoła Fantoma pojawiły się czarne płomienie,które oświetlily okolice a tam były wszędzie cząstki ciał.Potem było jeszcze większe zbliżenie na twarz Fantoma.Widziałem te małe,czerwone punkciki.Scenka już miała się kończyć,gdy nagle na cały regulator było słychać ,,Can you feel the dark power?".Potem zacząłem uciekać przed Fantomem,ale to wszystko było na próżno.Mimo uczieczki ,Fantom był coraz bliżej a żeby mi dodatkowo utrudnić,wsysał moją postać w swoją stronę jak jakieś tornado.W końcu moja postać została złapana.Potem widziałem jak Fantom zabija ją jednym ruchem ręki,a potem popatrzył się prosto na mnie.A następnie poczułem uczucie jakbym umierał a w mojej głowie słyszałem non stop głos Fantoma mówiącego ,,Can YOU feel The Dark Power?". Nagle zza moich pleców wyszedł Fantom.Wziął mnie swoją magią w powietrze,ostatnie słowa jakie słyszałem to ,,Can You Feel The Dark Power?" a zaraz potem...

Wpis z gazety codziennej :

Nie możemy zlokalizować straszliwego zabójcy,jedynymi śladami jakie zostawia to części ciał swoich ofiar.A osoby które jakimś cudem przeżyły zostały odesłane do psychiatry a jakakolwiek próba komunikacji kończyła się tym,że ofiara wykrzykiwała FANTOM FANTOM!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki