FANDOM

Cześć jestem Tomek, opowiem wam niewiarygodną historię. Wydarzyła się NA PRAWDĘ!!! Ta historia nie jest zmyślona, jest prawdziwa. No więc opowiadam:

Jak zwykle szukałem sobie gierek w necie, nagle wyskoczyła mi reklama "Kup prezerwatywy, Tomku".

Byłem tak cholernie przerażony, lecz dałem sobie wmówić że to pieprzony zbieg okoliczności. Wszedłem na Facebooka, na stronie głównej pojawił się wpis mojego kolegi "KUP PREZERWATYWY, I MARSJANKI W NAJBLIŻSZYM SKLEPIE TOMKU!".

Zauważyłem że wszystkie napisy na stronie zmieniły się w napis "Marsjanki". Zamknąłem Facebooka i wszedłem na pocztę. Skrzynka była pusta, poza jedną wiadomością od adresu "jestesjebanymbohateremjebanejcreepypasty@vip.onet.pl".

"Witaj Tomku. Kup Marsjanki, NIE ŚCIĄGAJ PLIKU Z ZAŁĄCZNIKA! TO JEDEN Z FILMÓW W MOIM FAP-FOLDERZE!!!"

Olałem ostrzeżenie i postanowiłem obejrzeć film. Nazywał się "Marsjanki.avi", trwał 35 sekund.

Pojawił się napis z Windows Movie Makera "Kup Marsjanki i prezerwatywy, Tomku". Po chwili pojawiło się jakieś zniekształcone zdjęcie. W tle były też dziwne dźwięki. A po tym pojawiło się zdjęcie lasu. Zauważyłem tam ducha, albo i nie. Nie zauważyłem. Albo i tak, zauważyłem. Trudno go zauważyć, był to pies. Pies Z CZARNYMI OCZODOŁAMI I CZERWONYMI ŹRENICAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W NEGATYWIE!!!!! Zlałem się w gacie, wywaliłem jak najszybciej plik do kosza. Kurwa, mój komp został zawirusowany. Bo w chwili gdy opróżniłem kosz pojawił się napis "NIE ODWRACAJ SIĘ, ZGINIESZ".

- Idę na internet, a i o czym zapomniałem... A no tak, zapomniałem się odwrócić. - No i wtedy zobaczyłem jakiegoś debila w masce. Wstałem z krzesła, podniosłem krzesło i mu nim wpierdoliłem że mu maska odleciała wraz z kawałkami skóry. Z tyłu głowy zaczęło mu krwawić obficie. To był właśnie mój kolega.

Światła w moim domu zgasły, wypierdoliło mi korki. I to w zjebaną porę, czyli o północy wtedy kiedy wszystkie małe kebaby idą spać. Schowałem krwawiącego kolegę do piwnicy i poszedłem spać z nożem w ręku. Tak na wszelki wypadek gdyby Jeff The Killer miałby mnie zabić za ściągnięcie jego filmu z jego fap-folderu.

Obudziłem się z wbitym nożem w krocze. Nie przejąłem się tym i poszedłem zrobić sobie kompa gdy nagle usłyszałem szept. Był to szept szepczący "Marsjanki cię zabiją", przeraziłem się gdy zobaczyłem pudełko Marsjanek. Pudełko było zakrwawione, obok pudełka leżała kartka z napisem "KOGO DZISIAJ ZABIŁEŚ!?" Aż podskoczyłem, na swoje nieszczęście jebnąłem się w plecy o blat kuchenny.

Usłyszałem dźwięk włączania Windowsa XP, zauważyłem otwartą przeglądarkę. Był to Internet Explorer. Żadna strona nie działała, oprócz pomocyczemujajestemwtejdebilnejcreepypascie.yoyo.pl. Chuj wie jakim cudem znalazłem tą stronę, ale przekierowała mnie na stronę cachemonet.com. Była to dziwna strona, zamknąłem przeglądarkę i zamiast tapety z słoneczną idyllą zobaczyłem krwawy napis "JESTEM W PIWNICY, KRETYNIE". Była tylko jedna ikona - Marsjanki0002.avi

Niespecjalnie chciało mi się to oglądać, jednak plik sam się otworzył. Usłyszałem głos "Moja dusza jest niekontrolowana, ja jestem w piwnicy. Ty będziesz w... .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

. .

.

.

.

.

Helena, gdzie on do cholery będzie?

. ..

.

.

. .

. .

. .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Aha, to wiedz że będziesz w piekle!".

W tym momencie się wystraszyłem, i postanowiłem być takim idiotą i wejść do piwnicy. Zobaczyłem włączony komputer i przy nim żywego zakrwawionego kolegę.

- A ty kurwa czego chcesz? - Powiedział.

- To ty kurwa żyjesz?

- Taaaa, w nocy zhakowałem twój jebany komputer. Chciałem cię wystraszyć za to że ty mnie pierdolnąłeś krzesłem.

W tym momencie tak się na niego wkurwiłem że rzuciłem w niego leżącą w pobliżu cegłą. Kolega dostał krwotoku, tak samo rozjebałem komputer w piwnicy. Nagle zobaczyłem mojego kota który latał w moim domu. Kot zaczął miauczeć OD TYŁU! Teraz leżę z laptopem w łazience, pisząc taką niewiarygodną historię. Kurwa, usłyszałem strzały rekostjerowtjojferowjtoerkwtoerjkworktoekwopterjwortjwoywrjortjyochujciwdupegerjosrjioioioioioyjwerojestesdebilemretjejwoyrjweoiyrjeojyoejoiyerjowjy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki