FANDOM

To moja pierwsza tak jakby pasta, ale chyba waszym zdaniem tu nie będzie nic strasznego. Dobra, zaczynam.

Cześć, nazywam się Liwia i mam kilka lat. No cóż, kto by się interesował ile ja mam lat. Wracając do tematu, był poranek. Obudziłam się jak zwykle do szkoły i było strasznie wcześnie. Nie lubiałam wstawać rano, więc troszkę pomarudziłam. Zrobiłam to, co dzieci robią jak wstają rano do szkoły. Kiedy to wszystko zrobiłam, poszłam do szkoły. Jak zwykle, nauczyciele gadali o jakichś pierdołach, których i tak nie mogłam pojąć. Kiedy wreszcie te nudne jak flaki z olejem lekcje się skończyły, poszłam do domu.

Kiedy byłam w domu czytałam a potem oglądałam telewizję. Mama dopiero przychodzi o 3:00 a była godzina 18:00. Za niedługo musiałam iść spać, ale pomyślałam, że mogę  pójść spać o 00:00. Też tak zrobiłam. O 20:00 zrobiłam sobie kanapki a potem je zjadłam. Potem poszłam umyć zęby. I nareszcie nadszedł czas spania. Chciałam pójść spać o 00:00, ale postanowiłam pójść spać wcześniej. Nagle zaczęły strasznie mnie boleć oczy. Nie wiedziałam, co zrobić i postanowiłam pójść do łazienki po krople do oczu. Użyłam kropli, ale ból nie ustępował. Myślałam, że jak zamknę oczy, to napewno przestaną boleć. Ale tak się nie stało. Aż wreszcie upadłam. Kiedy troszkę otworzyłam oczy, zobaczyłam Ben'a Drowned'a. Uśmiechnął się. Wtedy, kiedy się obudziłam, byłam pełna ochoty żeby kogoś zabić. Nie wiadomo co się ze mną stało, ale nigdy tego nie zapomniałam. To była moja przemiana w potwora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki