FANDOM

Kura.jpeg

Wygląd kurczaka

Gdy wracałem ze szkoły zauważyłem, że mój telefon ssie pamięć i powoli: 2mb... 1,5mb... 1mb... aż zeżarło prawie całą pamięć, bo zostało 14 bajtów. Gdy wróciłem do domu odrazu odpaliłem kompa i włożyłem kartę od mojego telefonu. Nagle zobaczyłem, że pobrał mi się dziwny plik, który nie był na karcie, lecz w pamięci telefonu. Próbowałem go usunąć, lecz ilekroć to robiłem po usunięciu słychać było: "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ko ko ko ko...". To coś nie mogło ujść mojej uwadze. Jakoś wydostałem plik z telefonu i przełożyłęm go na komputer. Tam też poznałem jego nazwę - Kurczak.exe. Była to gra komputerowa! - krzyknąłem z dumą, bo bardzo kocham gry wideo.

Pomyślałem, że nagram tę grę, więc odpaliłem nagrywanie, włączyłem program Kurczak.exe i się zaczęło... "Witajcie. gram właśnie w grę, którą znalazłem na moim telefonie, czyli kurczak.exe. O włączamy grę i gramy". W tym momencie znów można było usłyszeć "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Ko ko ko ko", lecz tym razem głośniejsze. "Oj... Trochę się boję tej gry, ale jak w slendera grałem to i z tym też dam radę!" Wcisnąłem przycisk 'start', a gra się rozpoczęła. Grałem małym kurczątkiem. Gdy odszedłem nim od kurnika muzyka z skocznej muzyki ludowej zmieniła się na smutną i refleksyjną. Bardzo mnie to zaniepokoiło. "Oh nie! Coraz bardziej boję się tej gry, lepiej to wyłącze!". Ku mojemu zdziwieniu nawet Alt+F4 nie działało!!!! Coraz bardziej oddalałem się od kurnika, a muzyka cichła. W oddali zauważyłem brata mojej postaci. Był od niego grubszy, odwrócony plecami, przez co nie widziałem jego oczu, ale widziałem, że z dzioba spływa mu krew. Zrobiło mi się go żal, ponieważ myślałem, że kot mu to zrobił. "To był błąd" - pomyślałem gdu podszedłem zbyt blisko. Wtedy muzyka na dobre ucichła, a gruby kurczak zaczął mnie gonić! "AAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!! Nie wiem co się dzieje! Czemu on...". Kurczak złapał ofiarę. Monitor migotał, jakby chciał wywołać atak epilepsji!!! W tle widziałem moją zdechłą postać. Wiedziałem, że kurczak zabija dla zabawy.

Podobnie było z jajkiem i kurą. Gdy grałem farmerem sprawy inaczej się potoczyły. On z zimną krwią zabił kurczaka, jednak ten...

Ożył!!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki