FANDOM

Była noc. Byłam strasznie głodna. Szkarłatna ciecz wydobywająca się wprost z mojej ofiary do moich ust to coś czego pragnełam. Bardzo tego pragnełam...zasmakować krwii... Nagle w oknie zapaliło się światło. Ktoś uchylił okno. Wkrótce światło zgasło. "Poszedł spać" - pomyślałam zauważając swoją szansę. Zwinnie prześlizgnęłam się przez okno nie wydając żadnego hałasu. Spojrzałam się wprost na swój pokarm. Spał w łóżku cały odkryty.

Moje serce zaczęło szybciej bić. Byłam podniecona, chciałam już zasmakować tego boskiego płynu. Zaczełam się po cichu przybliżać. Już niedługo miało stać to na co długo czekałam. Spojrzałam na swoją ofiarę, nie wiedziała co ją czeka. Wbiłam się w jego szyję i zaczełam ssać. Niebiański pokarm zaczął spływać wprost do moich ust całe je zalewając. Czułam się jak w niebie, to był nieziemski smak. Juz prawie kończyłam gdy nagle się poruszył. Zauważyłam ruch ręki lęcącęj wprost na mnie. Nie jestem w stanie zrobić uniku.

Ocknęłam się. Krwawiłam. Czułam się słabo, wszystko mnie bolało. Czułam że zaraz odpłynę. Gdy miałam już stracić świadomość usłyszałam:

- Cholerne komary. Nienawidzę ich...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki