FANDOM

NSFW!

DaWno temu był sobie bardzo straszny klaun z ludzką twarzą. Był przerażający, straszniejszy nawet od ćmy lub wielkiego czarnego murzyna wymachującego swoją czarną parówą. Czasami siedzał na krześle, czasem na czyjejś parówie, między innymi twojej matki. Wąchał kwiatki w domu, poza - nie. W przetrzkolu straszył nauczycielki od wf i historii i przyrody. Czasami księdza lubił pomacać, złapał za suta i wytarmosił go, ponieważ tak mówiła jego stara przysłowia "wytarmoś suta a będziesz ci dane". Jego ulubiony serial z lalkami to tak naprawdę "Przygody Barbie" a nie "The Walking Żywe Trupy". Umiał śpiewać jedynie piosenki swojej matce, wstydził się śpiewać tacie, tym bardziej swojej mamie, lecz gdy zaczynała śpiewać łzy mu uciekały do oczodołów, takie łzy były bardzo czarne. Murzyńskie łzy. Jako iż jego ulubioną zabawką był fiut ojca, 29 centymetrowy wieżowiec Bakindam w skali 1 na 900, kochał swoje zabawki. Kiedyś gdy ssał jaja samemu sobie, to skręcił sobie kark, ale przeżył, dlatego, że zapomniał umrzeć. Podczas prześwietlenia lekarz powiedział - Stary, ty kradniesz moje prześwietlenia, ziooom - Przestań bro - powiedział klaun, po czym sprzedał prześwietlenia lekarzowi, który od razu go wyleczył. Nastawił mu dwa pośladki, ponieważ uważał że były bardzo niesymetryczne i niewymacane. Klaun szybko przestał być złodziejem prześwietleń i klaunem. wyciął sobie pośladki i usmażył cycki swojej mamy na patelni swojej mamy doprawiając je łzami mamy i psem swojej mamy. Zszył sobie lewe jądro do nogi, powiedział psu że jeśli się nie wyliże, to go usmaży. Cycki se umyj w wannie, powiedział. Ja to naprawię Andrzeju - Nie umiem - powiedział, ale naprawię. Zrobię to szybko i bezboleśnie, nie to co myślisz. Wolałbym jedynie o s t r y a n a l y, kwaśny nie jestem wcale dodał były chłopak klauna. Klaun nie był klaunem, nigdy w życiu nie zaznał miłości od taty. Jedynie jego tato go kochał, mama też i babcia również. Była stara. bardzo schorowana i zgrzybiała, grzyb był całkiem smaczny, kiedy nikogo nie było, zajadała się pieczarkami plecnymi. Wzięła nóż i tańczyła, mordując przy tym grzyby i swojego lewego zęba. Klaun widząc swoje jaja przyszyte do swojej matki oraz nogi jego babci wziął pistolet i wyrzucił go zabijając grzyby babci, umarła marwa. Grzybica babci nagle znikła i śpiewała martwa babcia. Nagle ożyła i umarła lecz ożyła, spadła ze zowata matka. Umarła nagle, ale klaun dobił ją grzybicą babci, nieistniejącą już babcią też. Ponieśli wszyscy obrażenia srogie, wręcz śmiertelne, ale przeżyli. Żartowałem, nie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki