FANDOM

Gdy byłem małym dzieckiem , z radością oglądałem Bliźniaki Cramp. Z wiekiem co raz mniej ale nadal z radością. Gdy już w Cartoon Network nie za często puszczano Bliźniaki Cramp postanowiłem pobrać z sieci kilka odcinków Bliźniaki Cramp na drogę (Właśnie za kilka dni miałem lecieć do Wenecji) Kilka dni później przed lotem wziałem mój tablet i wgrałem Bliźniaków oraz obejrzałem jeden odcinek i miał nazwę: bKlLiĄźTnWiaAkBi CArGaImEp N ! Trochę to było dziwne ale włączyłem odcinek "Klątwa bagien." Leciał normalnie do momentu gdy Tomcio powiedział: Ki ki ka Ucen bucen klątwe bagien na was rzucem!!  wtedy ekran stał się czarny i włączyła się piosenka Skrillex - Bangarang. a tomcio tańczył z Wandzią na tacie Wandzi. A po piosence tomcio leciał do ekranu i wyszedł z ekranu mojego tableta. Wtedy rzucił na mnie klątwe ale w połowie tak się wkurzyłem , że go wziąłem do ręki i wyrzuciłem przez okno. Wtedy luszyn wyszedł z ekranu i powiedział: Gdzie jest tomcio i wszedł do ekranu. Wayne wyszedł i powiedział Haha! Konus zginął wkońcu ! E Choć ze mną kolego ! Dobrze żeś zrobił! Wtedy poszedłem i jestem w nowej serii Bliźniaki Cramp! Zobaczycie w następnej serii!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki